Πανδημία : Κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την ασφάλεια των πτήσεων – Εκθεση της NASA
Εκθεση της NASA για την ασφάλεια πτήσεων συγκέντρωσε λάθη και παραλείψεις τις οποίες δήλωσαν αμερικανοί πιλότοι. Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η αμερικανική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας για τη συρρίκνωση των ωρών πτήσεων λόγω της πανδημίας.
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Κρύο και καταιγίδες από το απόγευμα - Σε ποιες περιοχές θα χιονίσει
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
Καθηλωμένα αεροσκάφη σημαίνει λιγότερες ώρες πτήσης και λιγότερη εξάσκηση για πιλότους. Αρμόδιες υπηρεσίες προειδοποιούν για επιπτώσεις στην ασφάλεια των πτήσεων.
Εφερε τα πάνω κάτω
Η πανδημία έφερε τα πάνω κάτω σε πολλούς επαγγελματικούς τομείς και κυρίως σε επαγγέλματα στα οποία η ρουτίνα θεωρείται το Α και το Ω.
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η αμερικανική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, τονίζοντας ότι λόγω της πανδημίας η μεγάλη συρρίκνωση των ωρών πτήσεων θα μπορούσε να έχει δραματικές επιπτώσεις στην ασφάλεια.
Εκθεση της NASA για την ασφάλεια πτήσεων συγκέντρωσε λάθη και παραλείψεις τις οποίες δήλωσαν, ανώνυμα φυσικά, αμερικανοί πιλότοι.
Ενας, απλώς ξέχασε να «ξεπαγώσει», όπως προβλέπεται, τα φτερά του αεροσκάφους πριν την απογείωση, ένας άλλος δεν είδε καλά τα όργανα ελέγχου πτήσης και ανέβηκε σε λάθος ύψος χωρίς λόγο, ενώ άλλος επέλεξε τον λάθος διάδρομο προσγείωσης.
75% περιορίστηκαν οι πτήσεις στις ΗΠΑ
Οι πιλότοι πρέπει να πετούν σχεδόν σε καθημερινή βάση
«Αυτά τα φαινομενικά μικρά, καθημερινά λάθη, μπορεί να έχουν τραγικές επιπτώσεις» δηλώνει στο CNN o πρώην επικεφαλής της Εθνικής Επιτροπής Ασφάλειας Πτήσεων των ΗΠΑ Πίτερ Γκελτς, υπογραμμίζοντας ότι οι πιλότοι πρέπει να εξασκούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση για να πετούν με ασφάλεια.
«Η συχνότητα πτήσεων»
Την περασμένη άνοιξη, οι πτήσεις μειώθηκαν κατά 75% σε σχέση με την περίοδο πριν τη πανδημία. Στην έκθεση της NASA ορισμένοι πιλότοι παραδέχθηκαν ότι αισθάνονται σκουριασμένοι.
«Στην αεροπλοΐα η συχνότητα πτήσεων έχει καθοριστική σημασία», τονίζει ο Ρίτσαρντ ΜακΣπέιντεν, υπεύθυνος για ζητήματα ασφάλειας στην ομοσπονδία ιδιοκτητών αεροσκαφών και πιλότων.
«Τα 300.000 μέλη της ομοσπονδίας πρέπει να πετούν και πάλι με ασφάλεια όταν τελειώσει η πανδημία», προσθέτει. Για τον λόγο αυτόν διοργανώνει διαδικτυακά σεμινάρια:
«Καλωσορίσατε στο διαδικτυακό σεμινάριο «Don´t Get Rusty», όπου συνομιλούμε χαλαρά για διάφορα ζητήματα, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να πετάμε με ασφάλεια».
Προβληματική η απουσία από τα πιλοτήρια
Χάνουν την άδειά τους όταν δεν πετούν
Σε περίπτωση που οι πιλότοι δεν μπορούν να αποδείξουν στις αρμόδιες αμερικανικές υπηρεσίες ότι έχουν κάνει μέσα σε 90 μέρες τουλάχιστον τρεις προσγειώσεις και απογειώσεις δεν τους επιτρέπεται να πετάξουν.
Λόγω της… απουσίας
Σύμφωνα με τους LA Times, η περίοδος αυτή παρατάθηκε αρχικά κατά 60 μέρες και στη συνέχεια για άλλες 30. Διαφορετικά δεν θα επιτρέπονταν σε πολλούς πιλότους να πετάξουν.
Ο πιλότος πάντως που ξέχασε να «ξεπαγώσει» τα φτερά του αεροσκάφος του πριν απογειωθεί, αποδίδει το λάθος του στη μακρά περίοδο απουσίας από τα πιλοτήρια.
Πηγή: Deutche Welle
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις