Citroen e-Berlingo: Πολλαπλασιαστής επιλογών
Το Berlingo προσθέτει στις επιλογές του μια ακόμα ηλεκτροκίνητη επιβατική έκδοση με αυτονομία 275 χλμ. ισχύ 136 ίππων και τις γνωστές χωροταξικές αρετές και επιλογές που διακρίνουν το γαλλικό MPV.
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Ακολουθώντας τη συστοιχία ηλεκτρικών μοντέλων που έχουν προκύψει τελευταία από τις τάξεις του ομίλου PSA και εσχάτως Stellantis, η Citroen αποκαλύπτει την αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του επιβατικού Berlingo το οποίο ακολουθεί την ίδια λογική με την van επαγγελματική παραλλαγή του.
To γαλλικό MPV επωφελείται από τον γνωστό συνδυασμό του ηλεκτρικού μοτέρ των 136 ίππων και της μπαταρίας των 50 KWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 275 χλμ.
Όπως ισχύει για όλα τα ηλεκτροκίνητα Citroen, το e-Berlingo προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, Eco, Normal και Power με το πρώτο να περιορίζει την απόδοση του κινητήρα σε 80 ίππους υποστέλλοντας παράλληλα τις λειτουργίες του κλιματισμού προς όφελος της εξοικονόμησης ενέργειας. Το δεύτερο αυξάνει την απόδοση ισχύος σε 110 ίππους και σύμφωνα με τη Citroen ενδείκνυται για την πλειονότητα των καθημερινών περιστάσεων ενώ το τρίτο «απελευθερώνει» την πλήρη ισχύ του ηλεκτρικού μοτέρ, όντας ιδανικό για περιπτώσεις πλήρους «φορτίου».
Παράλληλα,, υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης μιας τέταρτης ρύθμισης με το διακριτικό “B” η οποία μεγιστοποιεί την παρέμβαση του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας από την επιβράδυνση και καθιστά ουσιαστικά εφικτή την οδήγηση με ένα πεντάλ.
Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης, η μπαταρία των 50 KWh απαιτεί 7,5 ώρες μέσω wallbox 7,4 kW ενώ προσφέρεται και η δυνατότητα αναπλήρωσης της ενέργειας μέσω ταχυφορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος 100 kW ο οποίος υπόσχεται επαναφόρτιση έως και το 80% σε μόλις μισή ώρα. Επιπλέον, σύμφωνα με τις συστάσεις της Citroen, η μπαταρία υπόσχεται εγγυημένα να διατηρήσει το 70% της απόδοσής της οκτώ χρόνια μετά.
Επίσης με δεδομένη την θέση της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο, το γαλλικό MPV δεν υπολείπεται σε όρους ευρυχωρίας σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του. Όπως και στην περίπτωση των τελευταίων το e-Berlingo θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος που συνεπάγονται χωρητικότητα 775 και 1.050 λίτρων αντίστοιχα. Επιπλέον στην μεγαλύτερου μήκους εκδοχή του XL, το e-Berlingo προσφέρει τη δυνατότητα εξοπλισμού του με αφαιρούμενη τρίτη σειρά καθισμάτων.
Επίσης, το μπροστινό κάθισμα μπορεί να αναδιπλωθεί πλήρως επιτρέποντας την μεταφορά αντικειμένων έως και 3,050 μέτρων στην περίπτωση των εκδόσεων XL. O θάλαμος επιβατών βρίθει από αποθηκευτικούς χώρους με συνδυαστική χωρητικότητα 167 λίτρων.
Εκτός των χώρων, το εσωτερικό του e-Berlingo εφοδιάζεται με σύστημα infotainment οκτώ ιντσών που συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών. Αμφότερα επωφελούνται από νέα γραφικά και λειτουργικότητες που άπτονται της ηλεκτροκίνησης εμφανίζοντας ενδείξεις για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, το βαθμό ανάκτησης ενέργειας και την φόρτιση της μπαταρίας.
Η μετάβαση στον ηλεκτρισμό δεν έχει παραλλάξει σημαντικά την εξωτερική του εμφάνιση που έχει προσθέσει γαλάζιες λεπτομέρειες στα Airbumps και στις εισαγωγές αέρα αλλά και νέα διακριτικά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις