Ο οίκος GANNI και η Levi’s δημιούργησαν μια αντισυμβατική συλλογή τζιν
Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, το τζιν είναι συχνά μια πρόκληση, δεδομένης της ποσότητας του νερού και των πόρων που χρειάζεται για την παραγωγή ενός μόνο ζευγαριού μπλε τζιν. Αλλά οι GANNI και Levi's έχουν βρει έναν τρόπο να αρχίσουν να κάνουν βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, το τζιν είναι συχνά μια πρόκληση, δεδομένης της ποσότητας του νερού και των πόρων που χρειάζεται για την παραγωγή ενός μόνο ζευγαριού μπλε τζιν. Αλλά οι GANNI και Levi’s έχουν βρει έναν τρόπο να αρχίσουν να κάνουν βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Η νέα βιώσιμη συλλογή
Διαθέσιμο για αγορά από σήμερα, οι GANNI και Levi’s συνεργάστηκαν για τη δεύτερη συνεργασία τους με τζιν ρούχα. Συνδυάζοντας τα κλασικά στιλ και την αισθητική των οίκων τους με την καινοτομία, η ready-to-wear συλλογή 14 τεμαχίων κατασκευάστηκε χρησιμοποιώντας βαμβακερή κάνναβη, η οποία επιτρέπει τη χρήση λιγότερου νερού και φυτοφαρμάκων, προκειμένου να προωθηθεί ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
«Ένα από τα σπουδαία πράγματα για τη συνεργασία με την ομάδα του Levis ήταν η κοινή μας φιλοδοξία να δημιουργήσουμε ένα υπεύθυνο προϊόν», λέει ο Ditte Reffstrup, δημιουργικός διευθυντής του GANNI, στο Teen Vogue. «Η κάνναβη που χρησιμοποιείται για την κατασκευή του υφάσματος είναι με αποδεδειγμένο χαμηλότερο αποτύπωμα από το συμβατικό τζιν, παραδοσιακά κατασκευασμένο από βαμβάκι. Η βαμβακερή κάνναβη είναι τόσο απαλή και πολυτελής αίσθηση, ειλικρινά δεν μπορείτε να καταλάβετε την διαφορά από ένα συμβατικό τζιν».
«Πολλά έχουν προστεθεί στην ατζέντα της αειφορίας στη μόδα τα τελευταία χρόνια», προσθέτει. «Οι καταναλωτές έχουν ξυπνήσει με τις επιπτώσεις της βιομηχανίας μόδας και απαιτούν πολύ περισσότερες μάρκες να γίνουν φιλικές στο περιβάλλον, κάτι που είναι μόνο καλό. Όλοι πρέπει να βρούμε λύσεις μέσω της καινοτομίας, επειδή η μόδα είναι ένα συνεχές ζητούμενο».
«Αυτή η συνεργασία ήταν μια ευκαιρία για [χρήση] επόμενου επιπέδου βιώσιμων υλικών με βαμβακερή κάνναβη», δήλωσε ο Karyn Hillman, διευθύνων σύμβουλος προϊόντων της Levi’s σε δελτίο τύπου. «Είναι καταπληκτική συνεργασία με την ομάδα GANNI, και οι δύο μοιραζόμαστε ένα πάθος για αυθεντικότητα , πρωτοτυπία και βιωσιμότητα. Τελικά, ξεκινήσαμε να εμπνέουμε αυθεντική αυτο-έκφραση, δημιουργώντας μοναδικά και εύκολα κομμάτια που οι άνθρωποι ερωτεύονται και φορούν ξανά και ξανά και ξανά. ».
- Μαρινέλλα: Το «Εγώ κι εσύ» κι ο έρωτάς της με τον Τόλη Βοσκόπουλο
- Λίβανος: Στόχος της επίθεσης στη Βηρυτό ο Νασράλα – Φόβοι για λουτρό αίματος
- O μέσος όρος ηλικίας των ομάδων της Euroleague – Σε ποια θέση βρίσκονται Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός (vids)
- Κινητά τηλέφωνα: «Βροχή» οι αποβολές σε μαθητές – Η «πρωτιά» στην Αττική
- Ο όμιλος Alter Ego Media στηρίζει και φέτος το «Άλμα Ζωής»
- «Ως μητέρα αυστηρή, ως γιαγιά γλύκα»: Η Μάγκι Σμιθ μέσα από τα μάτια των παιδιών της