Mercedes-AMG C 63 Estate: Σύνοδος κορυφής
H γερμανική φίρμα εξελίσσει το ισχυρότερο μέλος της γκάμας της νέας C-Class στην πρακτικότερη εκδοχή της το οποίο αναμένεται να εγκαταλείψει τον V8 προς όφελος του πανίσχυρου τετρακύλινδρου Μ133 σε υβριδική παραλλαγή και με ανάλογες αξιώσεις ισχύος.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Φωτογραφίες: Automedia
Μπορεί η νέα C-Class να αποκαλύφθηκε πριν λίγα 24ωρα στην τετράθυρη και την πρακτικότερη Estate εκδοχή της ωστόσο η γερμανική φίρμα έχει ήδη στρέψει το βλέμμα στις νέες προσθήκες της γκάμας, όπως για παράδειγμα η εικονιζόμενη C 63 Estate δια χειρός AMG η οποία εντoπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης με φόντο το σκανδιναβικό τοπίο.
Από σχεδιαστικής άποψης, επί του παρόντος τουλάχιστον, η C 63 Estate δεν διαφοροποιείται σημαντικά από την άρτι αφιχθείσα πρακτική εκδοχή του γερμανικού best-seller, ωστόσο δεδομένα θα πρέπει να θεωρούνται χαρακτηριστικά όπως η γρίλια Panamericana με τα κάθετα στοιχεία, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τα πιο έντονα γραμμένα πλευρικά τμήματα ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν ήδη η τραπεζοειδής τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και το spoiler που ξεπροβάλλει στο τελείωμα της οροφής.
Για λόγους που μόνο οι μηχανικοί της AMG γνωρίζουν το συγκεκριμένο πρωτότυπο φορά δύο διαφορετικούς τύπους τροχών με διαφορετικές ζάντες πίσω από τις οποίες σε κάθε περίπτωση διακρίνονται τα μεγάλα διάτρητα δισκόφρενα.
Αν και δεν υπάρχουν εικόνες από το εσωτερικό, δεδομένα η έκδοση AMG θα διαθέτει όλο τον ψηφιακό «πολιτισμό» της νέας C-Class στην κορυφαία διαμόρφωσή του και προσαρμοσμένα στις σπορ ανάγκες των AMG με περισσότερες εφαρμογές, ρυθμίσεις και τα ανάλογα γραφικά.
Σε ό,τι αφορά το κρισιμότερο στοιχείο των AMG εκδόσεων, τον κινητήρα, όπως έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί το Afflaterbach η C 63 θα εγκαταλείψει τον V8 προς όφελος ενός μικρότερου κινητήρα επικουρούμενου από ηλεκτρική τεχνολογία. Επικρατέστερος είναι ο τετρακύλινδρος turbo που εφοδιάζει την A 45 αποδίδοντας 421 ίππους και που συνδυαστικά με την υβριδική τεχνολογία θα ξεπεράσει σε ισχύ τους 500 ίππους. Το παζλ θα συμπληρώσει η παρουσία ενός σοφιστικέ συστήματος τετρακίνησης που θα επιτρέπει την απεμπλοκή του μπροστινού άξονα προς όφελος μιας πιο διασκεδαστικής εμπειρίας.
Με δεδομένη την πολύ πρόσφατη πρεμιέρα της «απλής» C-Class, η κορυφαία έκδοσή της θα πρέπει να αναμένεται στις αρχές του 2022.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις