«Το σύστημα της μόδας καθοδηγείται από τον καταναλωτή» δήλωσε ο Τομ Φορντ σε συζήτηση με τη Βανέσα Φρίντμαν των New York Times στο Instagram Live.

Ο Τομ Φορντ, πρόεδρος του Αμερικανικού Συμβουλίου Σχεδιαστών Μόδας (CFDA) εξέφρασε αμφιβολία ότι θα προκύψει κάτι από τους ψιθύρους ότι οι δημιουργοί ενδυμάτων μπορεί να αποφεύγουν τις προ-συλλογές και να σχεδιάζουν μόνο δύο συλλογές τον χρόνο.

«Έχουμε εκπαιδεύσει τον καταναλωτή να πιστεύει ότι υπάρχει κάτι νέο κάθε δύο μήνες» είπε ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας.

Ωστόσο τόνισε ότι η μόδα με υπευθυνότητα είναι στη σκέψη του.

Ο Τομ Φορντ, ο οποίος έγινε vegan πριν από λίγα χρόνια, συνεχάρη τη Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ, την πρώην συνεργάτη του στον Gucci, για την έγκαιρη και διαρκή δέσμευσή της για την αειφορία.

‘I like to think of myself as colourblind, but I recognise, of course, that I’m not. I live in this world. I know I will…

Δημοσιεύτηκε από Firstpost στις Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2021

Τόνισε ακόμη ότι η διαχρονικότητα και η ποιότητα είναι σημαντικές πτυχές της αειφορίας.

«Τα ρούχα μου και ό,τι σχεδιάζω δεν πρέπει να πετιούνται» είπε. «Όταν έφυγα από τον Gucci και τον YSL, έπρεπε να αφήσω τα αρχεία μου πίσω».

Από τότε, όπως είπε, ξαναγοράζει τα κομμάτια με σημαντικό κόστος.

Ο Τομ Φορντ εκτίμησε τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει μία κανονική επίδειξη μόδας.

«Η μόδα έχει να κάνει με τη στιγμή που αξίζει να κοινοποιηθεί στο Instagram και για να συμβεί αυτό χρειάζονται κόσμος και διασημότητες. Οι ζωντανές επιδείξεις σε ένα χρονοδιάγραμμα είναι πολύ αποδοτικές» τόνισε.

Σύμφωνα δε με το ΑΠΕ εξέφρασε επίσης τη θέση ότι οι τάσεις δημιουργούνται κατά τη διάρκεια των συζητήσεων μεταξύ των παρευρισκομένων καθώς πηγαίνουν από τη μία επίδειξη μόδας στην άλλη.

«Ελπίζω οι πραγματικές επιδείξεις μόδας να επιστρέψουν», είπε, προσθέτοντας ότι ο Σεπτέμβριος φαίνεται πολλά υποσχόμενος.

Επισήμανε ότι του λείπει η «ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα» στις live επιδείξεις μόδας, η οποία δεν μπορεί να καταγραφεί σε ταινία. «Είναι όπως η ζωντανή εμπειρία μίας θεατρικής παράστασης» εξήγησε.

Παρά το πάθος του για δημιουργικότητα ο σχεδιαστής μόδας παραδέχθηκε ότι την περίοδο της πανδημίας παρακολουθεί μανιωδώς το CNN ή το MSNBC.

«Όλοι έχουμε αισθανθεί κάποια κατάθλιψη» αναφέρει. «Είναι δύσκολο να αισθάνεσαι δημιουργικός με όλη αυτή την αναταραχή» είπε.