Η Airbnb επενδύει στα ταξίδια… τηλεργασίας
Την ώρα που τα επαγγελματικά ταξίδια βρίσκονται στο ναδίρ, η Airbnb αναμένει κέρδη από τους διαδικτυακούς νομάδες που έχουν την άνεση να ταξιδεύουν και να εργάζονται από μακριά.
- Οικογένεια Μπουτάρη: Μια διαδρομή 145 ετών - Από το πρώτο οινοποιείο έως τον «Κυρ - Γιάννη»
- Η Χεζμπολάχ απάντησε στην πρόταση εκεχειρίας των ΗΠΑ - Στον Λίβανο ο Χοχστάιν για να «κλείσει» συμφωνία
- Παγιδευμένοι στα δάνεια σε ελβετικό φράγκο - Τι περιμένουν 200.000 οικογένειες
- Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε ψηφοφορία για το όνομα του κόμματός του
Την ώρα που τα επαγγελματικά ταξίδια αποτελούν ένα από τα θύματα της πανδημίας του κοροναϊού, η Airbnb σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται ανάμεσα στην καθημερινή ζωή και την τηλεργασία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb Μπράιαν Τσέσκυ δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία ενοικίασης και προσφοράς υπηρεσιών προσωρινής διαμονής βλέπει ότι οι καταναλωτές αξιοποιούν το μοντέλο εργασίας από οπουδήποτε, το οποίο υιοθετούν οι εταιρείες, για να βγουν από το σπίτι τους και να αλλάξουν παραστάσεις.
«Οι γραμμές ανάμεσα στο ταξίδι και στην καθημερινή ζωή αρχίζουν να ξεθωριάζουν», σημείωσε.
Σε αντίθεση με την απλή ενοικίαση κατοικιών για διακοπές, όλο και περισσότεροι άνθρωποι ενοικιάζουν σπίτια για σκοπούς διαβίωσης, δήλωσε ο Τσέσκι.
Η ταξιδιωτική βιομηχανία υπήρξε ένας από τους κλάδους της οικονομίας που επλήγησαν πιο βαριά λόγω των lockdown που επιβλήθηκαν σε όλο τον κόσμο για να θέσουν υπό έλεγχο την πανδημία.
Πλέον οι υπάλληλοι που βρίσκονται σε καθεστώς τηλεργασίας απολαμβάνουν ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία, επιλέγοντας να κάνουν περισσότερα τριήμερα ή να μετακομίσουν σε σπίτια για μεγαλύτερες περιόδους από ό, τι στο παρελθόν, αρκεί το διαδίκτυο να είναι διαθέσιμο ώστε να μπορούν να εργαστούν, εξήγησε ο Τσέσκι.
«Πιστεύουμε ότι πολλά ταξίδια πρόκειται να γίνουν σε μικρότερες πόλεις επειδή αναμένεται ότι ο κόσμος πρόκειται να μπει σε αυτοκίνητα και να ταξιδέψει σε κοντινές τοποθεσίες», είπε. «Είμαστε πραγματικά προσαρμοστικοί και ανθεκτικοί σε κάθε είδους συμπεριφορά ταξιδιού. Αυτό μάθαμε πέρυσι», πρόσθεσε.
«Ανθεί» η Airbnb εν μέσω πανδημίας
Τα σχόλια αυτά ήρθαν μετά την ανακοίνωση για πρώτη φορά των οικονομικών της στοιχείων ως εισηγμένη εταιρεία. Τα στοιχεία ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις επιβεβαιώνοντας την ταξιδιωτική ζήτηση.
Πιο συγκεκριμένα, η Airbnb ανακοίνωσε ότι είχε πωλήσεις 859 εκατ. δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο του 2020, παρουσιάζοντας μείωση μόλις 22% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Οι αναλυτές προέβλεπαν 739,7 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg.
Οι κρατήσεις για διανυκτερεύσεις και εμπειρίες, μια μέτρηση που αντιπροσωπεύει τον συνολικό αριθμό διαμονών επισκεπτών και τουριστικών δραστηριοτήτων που έχουν κάνει κράτηση στην πλατφόρμα, μειώθηκαν κατά 39% συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα, στα 46,3 εκατομμύρια, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο. Η ακαθάριστη τιμή κρατήσεων μειώθηκε κατά 31% στα 5,9 δισ. δολάρια.
Η Airbnb κατέγραψε καθαρή ζημιά 3,9 δισ. δολαρίων σε σύγκριση με απώλεια 351,5 εκατ. δολαρίων ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει απώλεια 3,2 δισ. δολαρίων. Η ζημιά ανά μετοχή ήταν 11,24 δολάρια.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις