LVMH: Εξαγοράζει το 50% της σαμπάνιας Armand de Brignac του Jay-Z
Νέα εποχή για την σαμπάνια Armand de Brignac του Jay-Z
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Μπακογιάννη: Η Σακελλαροπούλου θα μπορούσε να προταθεί για την Προεδρία της Δημοκρατίας
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Ο γαλλικός όμιλος LVMH ανακοίνωσε ότι απέκτησε ποσοστό 50% στην μάρκα σαμπάνιας «Armand de Brignac» του γνωστού ράπερ Jay-Z.
Ευρύτερα γνωστή ως «Ace of Spades» λόγω των μεταλλικού χρώματος του μπουκαλιού της, η μάρκα σαμπάνιας του δημοφιλούς ράπερ εμφάνιζε ισχυρή δυναμική στην προ-κοροναϊού εποχή, με τις πωλήσεις της το 2019 να ξεπερνούν τα 500.000 μπουκάλια.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Moët Hennessy (σ.μ. ο βραχίονας της LVMH στον κλάδο των ποτών) εξασφάλισε επίσης και την παγκόσμια διανομή της μάρκας σαμπάνιας.
Ο γαλλικός όμιλος άλλωστε έχει πολλές μάρκες κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών κάτω από την «ομπρέλα» του, όπως τις Dom Perignon, Veuve Clicquot, Krug και Château d’Yquem.
Η συμφωνία των δύο πλευρών ανακοινώθηκε στον απόηχο της πρόσφατης είδησης ότι η LVMH σταματά τη συνεργασία της με την εταιρεία ένδυσης Fenty της Ριάνα.
Αν και οι οικονομικοί όροι της νέας εταιρικής συμφωνίας δεν έχουν γίνει γνωστοί, σε δημοσίευμα των New York Times αναφέρεται ότι το 2018, το 50% της Armand de Brignac αποτιμήθηκε στα 250 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τους NYT, η συνεργασία μεταξύ του μεγιστάνα της hip-hop και του ομίλου πολυτελών brand συνέβη «πολύ φυσικά» και τα δύο μέρη είναι πρόθυμα να δουν πώς μπορούν να αυξήσουν τη φήμη της σαμπάνιας.
Η επιχειρηματική τους συμφωνία έρχεται επίσης σε μια δύσκολη στιγμή για τη βιομηχανία σαμπάνιας, καθώς οι πωλήσεις του ποτού μειώθηκαν κατά 1/5 λόγω του περιορισμού των εκδηλώσεων, των εορτασμών και της κατάρρευσης του κλάδου της εστίασης εξαιτίας της πανδημίας COVID-19.
Ο Jay-Z εξαγόρασε την Armand de Brignac το 2014, μετά το μποϊκοτάζ που ξεκίνησε κατά της σαμπάνιας Cristal το 2006, αφότου ένα στέλεχος της Cristal προέβη σε υποτιμητικά σχόλια για όσους ακούν ραπ.
Η μάρκα Armand de Brignac φέρει το κύρος του οινοποιείου της οικογένειας Κατιέ, που μετρά 13 γενιές στον χώρο του χειροποίητου κρασιού.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις