Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
LVMH: Εξαγοράζει το 50% της σαμπάνιας Armand de Brignac του Jay-Z

LVMH: Εξαγοράζει το 50% της σαμπάνιας Armand de Brignac του Jay-Z

Νέα εποχή για την σαμπάνια Armand de Brignac του Jay-Z

Ο γαλλικός όμιλος LVMH ανακοίνωσε ότι απέκτησε ποσοστό 50% στην μάρκα σαμπάνιας «Armand de Brignac» του γνωστού ράπερ Jay-Z.

Ευρύτερα γνωστή ως «Ace of Spades» λόγω των μεταλλικού χρώματος του μπουκαλιού της, η μάρκα σαμπάνιας του δημοφιλούς ράπερ εμφάνιζε ισχυρή δυναμική στην προ-κοροναϊού εποχή, με τις πωλήσεις της το 2019 να ξεπερνούν τα 500.000 μπουκάλια.

View this post on Instagram

A post shared by Armand De Brignac Champagne (@armanddebrignac)

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Moët Hennessy (σ.μ. ο βραχίονας της LVMH στον κλάδο των ποτών) εξασφάλισε επίσης και την παγκόσμια διανομή της μάρκας σαμπάνιας.

Ο γαλλικός όμιλος άλλωστε έχει πολλές μάρκες κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών κάτω από την «ομπρέλα» του, όπως τις Dom Perignon, Veuve Clicquot, Krug και Château d’Yquem.

Η συμφωνία των δύο πλευρών ανακοινώθηκε στον απόηχο της πρόσφατης είδησης ότι η LVMH σταματά τη συνεργασία της με την εταιρεία ένδυσης Fenty της Ριάνα.

Αν και οι οικονομικοί όροι της νέας εταιρικής συμφωνίας δεν έχουν γίνει γνωστοί, σε δημοσίευμα των New York Times αναφέρεται ότι το 2018, το 50% της Armand de Brignac αποτιμήθηκε στα 250 εκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με τους NYT, η συνεργασία μεταξύ του μεγιστάνα της hip-hop και του ομίλου πολυτελών brand συνέβη «πολύ φυσικά» και τα δύο μέρη είναι πρόθυμα να δουν πώς μπορούν να αυξήσουν τη φήμη της σαμπάνιας.

Η επιχειρηματική τους συμφωνία έρχεται επίσης σε μια δύσκολη στιγμή για τη βιομηχανία σαμπάνιας, καθώς οι πωλήσεις του ποτού μειώθηκαν κατά 1/5 λόγω του περιορισμού των εκδηλώσεων, των εορτασμών και της κατάρρευσης του κλάδου της εστίασης εξαιτίας της πανδημίας COVID-19.

Ο Jay-Z εξαγόρασε την Armand de Brignac το 2014, μετά το μποϊκοτάζ που ξεκίνησε κατά της σαμπάνιας Cristal το 2006, αφότου ένα στέλεχος της Cristal προέβη σε υποτιμητικά σχόλια για όσους ακούν ραπ.

Η μάρκα Armand de Brignac φέρει το κύρος του οινοποιείου της οικογένειας Κατιέ, που μετρά 13 γενιές στον χώρο του χειροποίητου κρασιού.

Must in

Μαθήματα ελληνικής Ιστορίας

Στη μελέτη «Ιστορία, έθνος και μυθιστόρημα στη Μεταπολίτευση» ο Δημήτρης Τζιόβας προσεγγίζει τη σχέση λογοτεχνίας και έθνους μέσα από τις μεταμορφώσεις του λεγόμενου «ιστορικού μυθιστορήματος», της μνήμης και των τραυμάτων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024