H Birkenstock πουλήθηκε σε εταιρεία που υποστηρίζεται από την LVMH
Η Birkenstock πούλησε το μεγαλύτερο μερίδιο της στην L Catterton, μια ιδιωτική εταιρεία μετοχών που υποστηρίζεται από τον πολυτελή όμιλο της Bernard Arnault, LVMH
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Η Birkenstock πούλησε το μεγαλύτερο μερίδιο της στην L Catterton, μια ιδιωτική εταιρεία μετοχών που υποστηρίζεται από τον πολυτελή όμιλο της Bernard Arnault, LVMH. Σύμφωνα με μια νέα έκθεση του CNN, οι αδελφοί Christian και Alex Birkenstock, μέλη της ιδρυτικής οικογένειας υποδημάτων, θα διατηρήσουν ένα μειοψηφικό μερίδιο.
Η εταιρεία Arnault έχει επίσης κατατάξει τη Financière Agache, μια εταιρεία χαρτοφυλακίου που ελέγχεται από τον Όμιλο Arnault, για τη χρηματοδότηση της Birkenstock. «Στην L Catterton και τη Financière Agache δεν βρήκαμε μόνο μετόχους, αλλά και συνεργάτες για την επίτευξη των παγκόσμιων φιλοδοξιών μας για ανάπτυξη», δήλωσε ο CEO της Birkenstock Oliver Reichert στο CNN. Αν και ο Reichert αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες της συμφωνίας, οι Financial Times αναφέρουν ότι η αποτίμηση της εταιρείας ανέρχεται σε 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. «Η Birkenstock ιδρύθηκε πριν από σχεδόν 250 χρόνια και έχει εξελιχθεί σε μία από τις λίγες εμβληματικές μάρκες στη βιομηχανία υποδημάτων», ανέφερε η Arnault σε μια δήλωση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Όταν η Birkenstock έγινε high fashion
Πράγματι, η Birkenstock σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, χάρη στον άνετο σχεδιασμό των υποδημάτων της, τα οποία είναι ιδανικά τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους. Ένα πλήθος συνεργατών σχεδιαστών με τους Proenza Schouler, Valentino, KITH και Stussy επέτρεψε επίσης στην επωνυμία υποδημάτων να διεκδικήσει θέση στον πολυτελή χώρο μόδας αλλά και να καθιερωθεί στο streetwear.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τον Ιούλιο του 2020, η παγκόσμια πλατφόρμα μόδας Lyst ανέφερε ότι το κλασικό σανδάλι της Αριζόνα της εταιρείας ήταν το πιο περιζήτητο γυναικείο προϊόν του Q2.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις