ΔΕΔΔΗΕ : Καμιά χρέωση για κλήσεις στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών κατά τη «Μήδεια»
ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά.
- Οι αναρτήσεις της Ειρήνης μετά το θάνατο κάθε παιδιού στην Αμαλιάδα
- «Ένα μεγάλο ευχαριστώ»: Ο πλανόδιος μουσικός που αγκάλιασε ο Σταύρος Ξαρχάκος αποτίει φόρο τιμής στον συνθέτη
- Συναγερμός για τα κρούσματα σαλμονέλας από ντοματίνια σε 16 χώρες της Ευρώπης
- Ένα κουταβάκι με σπασμένο ποδαράκι μάς χρειάζεται – Βοηθάμε τους εθελοντές που «αιμορραγούν» οικονομικά
Δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για τις κλήσεις που έγιναν στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτηση και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Μήδεια» από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου οι πολίτες, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ.
Αναλυτικότερα, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές.
O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κ. Σκρέκας δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των χρεώσεων για τις κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό δήλωσης βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ, επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου οι συμπολίτες μας, που ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή, σε σφοδρότητα, κακοκαιρία «Μήδεια» να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο κόστος. Και συνεχίζουμε, με ένα πλέγμα μέτρων που έχουμε ήδη δρομολογήσει για την επόμενη μέρα, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω της οποίας μπορούν οι πολίτες να ενημερώνουν για βλάβες, αλλά και να συμβάλλουν στον εντοπισμό δέντρων που ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στο δίκτυο».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ .Α. Μάνος από την πλευρά του τόνισε ότι «Ο ΔΕΔΔΗΕ με βασικό γνώμονα την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών του, ολοκληρώνει σύντομα σχετικό διαγωνισμό που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες, για τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών πανελλαδικά, μέσα από νέα τηλεφωνική γραμμή που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις