BMW M2 2021: Πιστή στις παραδόσεις
H βαυαρική φίρμα προετοιμάζει την νέα γενιά της Μ2 η οποία, όπως και η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, και θα διατηρήσει τον πισωκίνητο χαρακτήρα της και τη δυναμική όσο και διασκεδαστική οδική συμπεριφορά με την οποία είναι συνυφασμένη.
- Τον ειδοποίησαν από το νοσοκομείο ότι έχει καρκίνο έναν χρόνο μετά από επέμβαση ρουτίνας
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
Φωτογραφίες: Automedia
H νέα M2 Coupe εντοπίστηκε για πρώτη φορά από τον φωτογραφικό φακό, προδίδοντας την υπό εξέλιξη διαδικασία… εξέλιξής της νέας γενιάς της η οποία, βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών θα εξακολουθήσει να είναι πισωκίνητη, θα εφοδιάζεται με straight-six κινητήρα που, με τη σειρά του, θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ενός μηχανικού κιβωτίου προς τέρψη των εραστών της παράδοσης.
Mε την «απόσταση» που δημιουργεί το καμουφλάζ, η Μ2 δεν δείχνει να διαφέρει σημαντικά από τα δοκιμαστικά πρωτότυπα της «απλής» Σειράς 2 Coupe που είχαν εντοπιστεί προ μηνών σε δοκιμές εξέλιξης.
Ωστόσο μια προσεκτική παρατήρηση στις λεπτομέρειες αποκαλύπτει ένα χαμηλότερα τοποθετημένο και μεγαλύτερο splitter, τους διογκωμένους θόλους που συνιστούν απόδειξη των μεγαλύτερων μετατροχίων καθώς και τα φαρδύτερα κατώτερα πλευρικά τμήματα.
Η μεγαλύτερη απόδειξη για την ταυτότητα της έκδοσης υπάρχει στο πίσω τμήμα όπου κυριαρχεί ένας πιο επιθετικός αεροδυναμικός διαχύτης ο οποίος φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.
Όπως και οι απλές εκδόσεις της Σειράς 2 Coupe, η Μ2 θα έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής CLAR η οποία αποτελεί επίσης την αφετηρία για τις Σειρές 3 και 4.
Αυτό σημαίνει ότι η BMW θα μπορεί να αντλήσει από τις άφθονες τεχνολογικές διατυπώσεις των Μ3 και M4, εφοδιάζοντας και την Μ2 με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, μεγαλύτερα δισκόφρενα με μεγαλύτερες δαγκάνες και το σοφιστικέ σύστημα ελέγχου ευστάθειας καθώς και το ρυθμιζόμενο σύστημα εξάτμισης που μπορεί να μεταλλάξει τον ήχο επί το… ηχηρότερο.
Η BMW έχει ήδη αφήσει πολλά να εννοηθούν σε σχέση με τον κινητήρα που θα εφοδιάσει την Μ2, επιβεβαιώνοντας ότι θα εφοδιάζεται με εξακύλινδρο κινητήρα. Σε ό,τι αφορά την ταυτότητά του, θα πρόκειται για μια τροποποιημένη εκδοχή του διπλά υπερτροφοδοτούμενου συνόλου των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει την Μ3. Βέβαια στην περίπτωση της Μ2, η ισχύς αναμένεται να σταματήσει κοντά στους 420 ίππους.
Επίσης, βάσει των πρόσφατων συνηθειών της BMW, δεδομένα θα υπάρξει καις την περίπτωση της Μ2 μια ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση Competition η οποία δεν αποκλείεται, με βάση το παράδειγμα της νεότερης Μ3, να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ενός μηχανικού κιβωτίου.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα της νέας Μ2 αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2022.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις