VW Golf GTI Clubsport 45: Επετειακή έκδοση με… συλλεκτική αξία
To μοντέλο που είναι σχεδόν ταυτόσημο με την έννοια των hot-hatch και το μακροβιότερο του είδους του γιορτάζει τα 45 του χρόνια με μια ειδική έκδοση που εννοείται τιμά την παράδοση των GTI με τις απαραίτητες αναβαθμίσεις, αλλά και προδιαγράφεται ως μια ιδιαίτερα συλλεκτική αξία στο μέλλον καθώς με δεδομένες τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων θα είναι μάλλον δύσκολο να υπάρξει αμιγώς βενζινοκίνητη GTI έκδοση.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Με αφορμή τα 45α γενέθλια του αειθαλούς Golf GTI, η γερμανική φίρμα προσθέτει στις επιλογές του μια επετειακή έκδοση με τις «απαραίτητες» σχεδιαστικές αναβαθμίσεις.
Η νέα έκδοση παίρνει ως βάση την κορυφαία έκδοση του GTI, Clubsport την οποία διανθίζει με μια σειρά επιπλέον αισθητικών στοιχείων χωρίς να λείπουν και τα εξοπλιστικά πακέτα που «απελευθερώνουν» τις πλήρεις δυνατότητες του εμβληματικού και πάντα εμπροσθοκίνητου hot-hatch.
Ειδικότερα, η έκδοση 45 διαθέτει νέου σχεδιασμού τροχούς 19 ιντσών, φωτιστικά σώματα Matrix LED, μια μεγαλύτερη αεροτομή, μαύρη οροφή και αυτοκόλλητα με το διακριτικό 45 στα πλευρά του. Επιπλέον, η VW έχει αντικαταστήσει το σύστημα εξαγωγής με ένα νέο πιο σπορ δια χειρός Akrapovic που εξασφαλίζει ένα πιο δυνατό και μπάσο ήχο.
Αντιστοίχως στο εσωτερικό η VW έχει τοποθετήσει ένα σετ νέων σπορ καθισμάτων με τα διακριτικά GTI, ένα νέο πιο σπορ τιμόνι καθώς και το σήμα 45 σε πλείστες επιφάνειες.
Όπως και η μέχρι σήμερα γνωστή GTI Clubsport έκδοση εφοδιάζεται με το δίλιτρο turbo κινητήρα ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη το οποίο μεταδίδει την ισχύ στον μπροστινό άξονα με την συνδρομή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα, όπως και στην ήδη γνωστή Clubsport έκδοση απαιτεί 5,6 δευτερόλεπτα ωστόσο, χάρη στην de facto τοποθέτηση του πακέτου Race η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται άνω των 250 χλμ./ώρα, αίροντας την «επίδραση» του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.
Εν είδει υπενθύμισης η πρώτη εμφάνιση του Golf GTI έγινε το 1976 συμβάλλοντας στην καθιέρωση των hot hatch και έχοντας σωρεύσει από τότε 2,3 εκατομμύρια πωλήσεις, κερδίζοντας αυτονόητα τον τίτλο του πιο επιτυχούς του είδους του.
Επίσης σε ό,τι αφορά τη διάθεσή του, το VW Golf GTI Clubsport 45 είναι ήδη διαθέσιμο στη Γερμανία με αρχική τιμή τα 47.790 ευρώ ενώ αν και η VW δεν έχει ανακοινώσει περιορισμό στον αριθμό παραγωγής, πιθανότατα η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι διαθέσιμη για όλη την διάρκεια του 2021 οπότε και διαρκεί η επέτειος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις