Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Victoria’s Secret: Η άνοδος και η πτώση μιας αυτοκρατορίας εσωρούχων

Victoria’s Secret: Η άνοδος και η πτώση μιας αυτοκρατορίας εσωρούχων

Μια νέα σειρά ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στο εσωτερικό του διάσημου οίκου εσωρούχων της Victoria's Secret

Στις αρχές του 2022 θα κάνει πρεμιέρα στο Hulu η σειρά ντοκιμαντέρ «The Rise and Fall of Victoria’s Secret».

Σε σκηνοθεσία Matt Tyrnauer, η σειρά των τριών ντοκιμαντέρ «θα πάει στο παρασκήνιο του οίκου εσωρούχων, κάνοντας χρήση αφηγήσεων από πρώτο χέρι και προχωρώντας σε βαθιά έρευνα για να αποκαλύψει την εσωτερική λειτουργία της φίρμας Victoria’s Secret», όπως αναφέρει το The Holywood Reporter και το ΑΠΕ.

Η παραγωγή είναι ήδη σε τροχιά, με παραγωγό τη Film 45, την εταιρεία του σκηνοθέτη Peter Berg.

Τα σχέδια για το πρότζεκτ είχαν έρθει για πρώτη φορά στη δημοσιότητα τον Μάρτιο του 2020 από το Deadline.

Η σειρά θα ιχνηλατεί τη διαδρομή της Victoria’s Secret από μια εταιρεία εσωρούχων η οποία δεχόταν παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε έναν κολοσσό μόδας που αργότερα ήρθε στο επίκεντρο μεγάλης δημόσιας αντιπαράθεσης.

Τα τελευταία χρόνια μπήκε στο στόχαστρο μετά την έρευνα των Τάιμς της Νέας Υόρκης, η οποία αποκάλυψε την ιστορία μισογυνικής και τοξικής εργασιακής συμπεριφοράς στον οίκο και μετά τη γνωστοποίηση των σχέσεων της φίρμας με τον διαβόητο κατηγορούμενο για παιδοφιλία χρηματιστή Τζέφρι Επστάιν.

Η ιστορία των Victoria’s Secret

Η Victoria’s Secret ιδρύθηκε το 1977 από τον Roy Raymond, ο οποίος ήθελε ένα μέρος που θα μπορεί να αγοράζει εσώρουχα για την γυναίκα του χωρίς να αισθάνεται διεστραμμένος, δεδομένου ότι «οι πωλήτριες τον έκαναν πάντα να νιώθει ανεπιθύμητος»!

Ο Roy Raymond καταλαβαίνει το κενό που υπάρχει στην αγορά για ένα κατάστημα εσωρούχων όπου θα ένιωθαν άνετα, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες. Ανοίγει το πρώτο κατάστημα το 1977 στην Καλιφόρνια ακολουθούν και άλλα όμως, τα έσοδα ήταν οριακά και η εταιρία λίγο πριν χρεοκοπήσει εξαγοράστηκε έναντι 1 εκατομμυρίου δολαρίων.

Το 1982 η Victoria’s Secret είχε ήδη 6 καταστήματα, έναν κατάλογο 40 σελίδων και είχε κέρδη 5 εκατομμύρια τον χρόνο.

Μέσα σε μόλις έναν χρόνο η Victoria’s Secret είχε μεγάλη επιτυχία, και ο Raymond πρόσθεσε στην επιχείρηση την ταχυδρομική παραγγελία μέσω καταλόγων.

Τότε όμως, ο Raymond αποφασίζει να πουλήσει την εταιρεία στην Leslie Wexner, διότι η φιλοσοφία του να αγοράζουν οι άντρες εσώρουχα στις γυναίκες, δεν είχε πολύ μεγάλη επιτυχία.

Δεν είναι σαφές για ποιο λόγο πήρε αυτήν την απόφαση, ωστόσο φαίνεται πως, παρά τον υψηλό της τζίρο, η Victoria’s Secret δεν ήταν κερδοφόρα και ήταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.

Η απόφαση αυτή αποδείχθηκε πάντως καθοριστική, τόσο για τον ίδιο τον Raymond, όσο και για την ίδια τη Victoria’s Secret.

Έπειτα από μία δεύτερη αποτυχημένη απόπειρα να ανοίξει τη δική του εταιρία  ο Raymond χωρίζει με τη γυναίκα του το 1993 και βάζει τραγικό τέλος στη ζωή του, πηδώντας από την κρεμαστή γέφυρα Golden Gate, στον κόλπο του Σαν Φρανσίσκο.

Η επανάσταση ξεκίνησε το 1995, όταν η εταιρεία έκανε την πρώτη επίδειξη μόδας. Αρχικά ήταν κάτι συνηθισμένο, με μοντέλα να φορούν τα εσώρουχα της εταιρείας.

Όμως τρία χρόνια αργότερα, εμφανίστηκαν μοντέλα που φορούσαν φτερά αγγέλων, μια ιδέα της Τάιρα Μπανκς.

Οι επιδείξεις μόδας της Victoria’s Secret κοστίζουν περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια η καθεμία, και εκτός από τα μοντέλα, στη σκηνή ανεβαίνουν κορυφαίοι καλλιτέχνες μεταξύ των οποίων η Τέιλορ Σουίφτ, η Κέιτι Πέρι, ο Τζάστιν Μπίμπερ, η Ριάνα ο Τζάστιν Τίμπερλει.

Κορυφαία μοντέλα έχουν περπατήσει στην πασαρέλα της Victoria Secret ανάμεσά τους Χαίντι Κλουμ, Λετίσια Κάστα, Ζιζέλ, Ναόμι Κάμπελ, Μιράντα Κερ, Αλεσάντρα Αμπρόσιο, Ιρίνα Σαικ, Σάρα Σαμπάιο, Τείλορ Χιλ, Κάντις Σουάνπουλ..

Must in

Απότομη πτώση στα αποθέματα γλυκού νερού – Ανησυχία για παγκόσμια ξηρασία

Η ποσότητα γλυκού νερού που χάθηκε σε μια δεκαετία ξεπερνά κατά 35.000 φορές τη λίμνη του Μαραθώνα. Η προειδοποίηση του ΟΗΕ και ο ρόλος της κλιματικής αλλαγής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024