Η Ναόμι Κάμπελ είναι η απόλυτη μούσα των νέων Hood By Air
Το brand Hood By Air μετά από μια μακρά περίοδο απουσίας παρουσίασε το νέο όραμά του με απόλυτη πρωταγωνίστρια την Ναόμι Κάμπελ
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Πολάκης: Η άσχημη εικόνα των δημοσκοπήσεων θα αλλάξει μετά τις εσωκομματικές εκλογές
- Το μετέωρο βήμα της ΝΔ και οι τριγμοί στη δεξιά πολυκατοικία
O Shayne Oliver ανακοίνωσε την επικείμενη επιστροφή του brand Hood By Air το 2019, μετά από μια μακρά περίοδο απουσίας και παρουσίασε το νέο όραμά του για την επανεκκίνηση το περασμένο καλοκαίρι.
Τώρα, ο σχεδιαστής και συνιδρυτής του brand με έδρα τη Νέα Υόρκη παρουσίασε τη διαφημιστική καμπάνια – με πρωταγωνίστρια τη Ναόμι Κάμπελ που σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας στην έτοιμη ένδυση.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Η επερχόμενη συλλογή «Prologue» θα αποτελείται από τρεις συνδεδεμένες αφηγήσεις: «Μητέρα, Βετεράνος και Προϊόντα».
Φυσικά, δεδομένης της επιρροής και της ηγετικής θέσης της στη βιομηχανία της μόδας, η Ναόμι Κάμπελ φοράει δημιουργίες της συλλογής «Μητέρα», πηγή έμπνευσης για την οποία είναι οι μητρικές φιγούρες στη ζωή του Oliver.
«Βασίζεται στη γιαγιά μου και σε αυτό που κόμιζε, το οποίο ήταν πάντα η ομορφιά, αλλά επίσης συνδέεται με το πώς έμαθα να ράβω και να φτιάχνω ρούχα» λέει ο σχεδιαστής μόδας στο Vogue.
Η Ναόμι Κάμπελ η οποία όπως αναφέρει σχετικά το ΑΠΕ είναι στενή συνεργάτης του διευθυντή μόδας του Hood By Air, Κάρλος Ναζάριο ήταν η κατάλληλη επιλογή για να εκπροσωπήσει αυτή την πτυχή της συλλογής.
«Είναι μια μητρική φιγούρα για [τόσα πολλά άτομα στη μόδα] και ήταν πάντα τόσο ειλικρινής για τους Μαύρους στη μόδα, τη Μαύρη ταυτότητα και τη Μαύρη δημιουργικότητα» τονίζει ο Oliver.
Φωτογραφημένη από τον Λουίς Αλμπέρτο Ροντρίγκεζ, η Ναόμι Κάμπελ εμφανίζεται με κοντά μαλλιά και δυνατό βλέμμα.
Ενώ τα ρούχα της κολεξιόν είναι σε πράσινο, πορτοκαλί και ασημί στις φωτογραφίες το χρώμα έχει αφαιρεθεί, ώστε στο επίκεντρο να βρίσκονται η σιλουέτα και η ένταση.
«Βασίζεται, κυριολεκτικά, στη γκαρνταρόμπα όσων έχουμε φορέσει στη φάση της χειμέριας νάρκης: Τα δερμάτινα παντελόνια, το δερμάτινο μπουφάν» αναφέρει ο σχεδιαστής μόδας για τις δημιουργίες της συλλογής.
«Ένιωσα πραγματικά ότι αυτή η στολή ήταν σημαντική. Αυτή η ιδέα των συνόλων. Αυτό το πράγμα που προκαλεί λίγο διαχωρισμό απ’ όλους, αλλά στη συνέχεια σας επιτρέπει επίσης να μοιάζετε ότι είστε μέρος μιας κοινότητας» σημειώνει.
Το brand δημιουργήθηκε το 2006 από τους Shayne Oliver και Raul Lopez και έγινε γνωστό για το ανατρεπτικό στυλ του και οι παρουσιάσεις των συλλογών του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης ήταν πάντα θέμα συζήτησης.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις