Χρόνο φόρτισης αντίστοιχο του ανεφοδιασμού με καύσιμο υπόσχεται το VW Project Trinity
Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει νέες λεπτομέρειες για το μοντέλο που θα τεθεί επικεφαλής της ηλεκτρικής της γκάμας, φιλοδοξώντας να θέσει νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά τους χρόνους φόρτισης, την ηλεκτρική αυτονομία καθώς και την ψηφιακή του προσωπικότητα.
- Βροχή καταγγελιών για μη καταβολή δώρου Χριστουγέννων - Τι λέει η ΠΟΕΕΤ
- «Λουκέτο» σε βαριά παραβατικό ιδιωτικό σχολείο βάζει το ΥΠΑΙΘ, μετά από καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ και γονέων
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Σαιν-Τροπέ: Γιατί παίρνουν τις παραλίες τέτοιες ημέρες ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ;
H VW συμπληρώνει το παζλ του αποκαλούμενο ως Project Trinity του, αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου των Γερμανών που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας των ηλεκτρικών τους, και όχι μόνο, με την υπόσχεση να επαναπροσδιορίσει όσα γνωρίζουμε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Έχοντας ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική, το Project Trinity αναμένεται το 2026 παίρνοντας την μορφή ενός τετράθυρου μοντέλου με επιβλητικές διαστάσεις το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα θέσει νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική αυτονομία, την ταχύτητα φόρτισης και τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης.
Για την ακρίβεια, όπως επισημαίνει η VW, οι χρόνοι φόρτισης του Trinity θα είναι αντίστοιχοι του χρόνου ανεφοδιασμού ενός συμβατικού αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης/diesel.
Aν και προς το παρόν δεν δημοσιοποιούνται στοιχεία ως προς την προσδοκώμενη αυτονομία, η γερμανική φίρμα υπόσχεται ότι θα είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τα συνήθη πρότυπα της κατηγορίας χάρη σε μια επαναστατική προσέγγιση στην κατασκευή της αρχιτεκτονικής η οποία θα εξασφαλίζει σημαντικά χαμηλότερο βάρος, «αντιμετωπίζοντας» αποτελεσματικά ένα από τα συνήθη «προβλήματα» των ηλεκτροκίνητων προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή αυτονομία.
Με δεδομένο ότι θα πρόκειται για την ναυαρχίδα της VW, η γερμανική φίρμα προαναγγέλλει και ιδιαίτερες ικανότητες σε ό,τι αφορά το μέτωπο της αυτόνομης οδήγησης. Αρχικά βέβαια, όταν λανσαριστεί το 2026, το Project Trinity θα διαθέτει συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, έχοντας ωστόσο εξαρχής το απαραίτητο hardware προκειμένου, όταν επιτραπεί από νομοθετικής άποψης, και με την κατάλληλη over the air αναβάθμιση λογισμικού να μπορεί να «ανέβει» στο επίπεδο 4, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να απεμπλακεί πλήρως από τη διαδικασία εφόσον το επιθυμεί.
Όλα τα παραπάνω θα συνοδεύονται φυσικά και από την ανάλογη σχεδίαση την οποία ο επικεφαλής της φίρμας Ralf Brandstatter περιγράφει ως «εμβληματική και αντίστοιχη ενός αυτοκινήτου που θα αναλάβει να ορίσει την καινοτομία δια χειρός VW».
Όπως επισημαίνει ο ίδιος αναλύοντας την θέση του Trinity στο προϊοντικό πλάνο της VW «Το Trinity θα αποτελέσει την αιχμή της νέας στρατηγικής μας Accelerate. Ένα είδος τεχνολογικού φάρου, ένα υπόδειγμα σε επίπεδο λογισμικού φτιαγμένο από τον ορισμό του dream car».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η στρατηγική Accelerate έγκειται στο στόχο της VW να «μετατρέψει» τις μισές της πωλήσεις σε ΗΠΑ και Κίνα, σε ηλεκτρικές έως το 2030, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και από πλευράς κατασκευαστικών μεθόδων.
Μαζί με τις παραπάνω ανακοινώσεις η VW έδωσε στη δημοσιότητα και ένα νέο teaser για το Project Trinity το οποίο, αν και δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες, αποτυπώνει ένα ευμέγεθες τετράθυρο μοντέλο με μεγάλο θόλο και φαρδιά μετατρόχια που προδίδουν την πρόθεση της VW σε όρους ευρυχωρίας.
Αυτό που θα πρέπει επίσης να θεωρείται δεδομένο βάσει των όσων έχουν αποκαλυφθεί είναι ότι η VW θα εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας προκειμένου να προσφέρει τη διαφοροποίηση ανάμεσα σε εκδόσεις και εξοπλισμούς, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά το κόστος παραγωγής.
Ενδεικτική ως προς αυτό είναι η δήλωση του Ralf Brandstatter o οποίος επεσήμανε: «Στο μέλλον, η εξατομίκευση ενός αυτοκινήτου δεν θα εξαρτάται από τα ήδη υφιστάμενα εξοπλιστικά στοιχεία του το δεδομένο χρόνο αγοράς του. Αντ’ αυτού οι πελάτες θα μπορούν να προσθέσουν λειτουργίες κατά βούληση».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις