![Παραδόθηκε στην κυκλοφορία η γέφυρα Πηνειού στα Τέμπη](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2021/03/2021-03-08-ΓΕΦΥΡΑ-ΠΗΝΕΙΟΥ-1.jpeg)
Παραδόθηκε στην κυκλοφορία η γέφυρα Πηνειού στα Τέμπη
Ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του επισήμανε ότι η ιστορική αυτή γέφυρα είχε κατασκευαστεί το 1960 και την εποχή εκείνη ήταν μία από τις μεγαλύτερες γέφυρες στην Ελλάδα
Spotlight
-
ΣΥΡΙΖΑ: Τι φέρνει η διαφωνία των «7» της Πολιτικής Γραμματείας με την εισήγηση Κασσελάκη – Σβίγκου
-
Πληθαίνουν τα στοιχεία κατά του Αυγενάκη – Νέα βίντεο εξετάζουν οι Αρχές
-
Σε ποιες περιοχές τα ενοίκια «καίνε» και που η αγορά ακινήτου είναι απλησίαστο όνειρο
-
Η viral αντίδρασης της Dua Lipa όταν ένας θαυμαστής άρχισε να τραγουδάει παίζοντας γιουκαλίλι
Στην κυκλοφορία παραδόθηκε από σήμερα το μεσημέρι η γέφυρα του Πηνειού στα Τέμπη, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή.
Μαζί με τον κ. Καραμανλή, στη γέφυρα βρέθηκαν ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, και ο γενικός εκτελεστικός διευθυντής της αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., Δημήτριος Γκατσώνης.
Ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του επισήμανε ότι η ιστορική αυτή γέφυρα είχε κατασκευαστεί το 1960 και την εποχή εκείνη ήταν μία από τις μεγαλύτερες γέφυρες στην Ελλάδα.
![](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2021/03/2021-03-08-ΓΕΦΥΡΑ-ΠΗΝΕΙΟΥ-3-600x338.jpeg)
Σημείωσε ότι οι εργασίες ανακατασκευής ξεκίνησαν το 2018 και ολοκληρώθηκαν παρά την πανδημία.
«Είναι ένα έργο συμβολικό, το οποίο απεικονίζει την προσπάθεια, που γίνεται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τον τελευταίο καιρό, σε συνεργασία και με άλλους φορείς, να δούμε όλες τις γέφυρες στην Ελλάδα και σιγά σιγά να αρχίσουμε την ανάταξη και την αποκατάσταση τους» πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.
![](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2021/03/2021-03-08-ΓΕΦΥΡΑ-ΠΗΝΕΙΟΥ-4-600x450.jpeg)
Η γέφυρα του Πηνειού επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης στην περιοχή των Τεμπών έχει μήκος 220 μέτρα και πλάτος 14 μέτρα. Πραγματοποιήθηκαν σε αυτή ενισχυτικές επεμβάσεις προκειμένου να αναβαθμιστεί το φορτίο κυκλοφορίας και να αυξηθεί η αντισεισμική αντοχή της, ενώ πραγματοποιήθηκε και επισκευή των τμημάτων της, που είχαν υποστεί φθορές.
Προτιμήθηκε η ενίσχυση και αναβάθμιση της γέφυρας αντί για ανακατασκευή της, για λόγους διατήρησης της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς και περιβαλλοντικούς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις