Ford Fiesta Active 2021: Εθιμοτυπική διαδικασία
H «μπλε οβάλ» φίρμα εξακολουθεί την προετοιμασία του ανανεωμένου supermini της το οποίο θα είναι διαθέσιμο εντός του 2021.
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Κρύο και καταιγίδες από το απόγευμα - Σε ποιες περιοχές θα χιονίσει
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
Φωτογραφίες: Automedia
Το δημοφιλές supermini ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη Active εκδοχή του η οποία αναμένεται να διατεθεί πολύ σύντομα μαζί με τις υπόλοιπες της γκάμας.
Επί του παρόντος, εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης πρoβάροντας τα νέα του χαρακτηριστικά που του εξασφάλισαν πρόσβαση σε ήπια υβριδική τεχνολογία αλλά και σε ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Αν και τα αισθητικά του χαρακτηριστικά είναι λίγο πολύ γνωστά, εν προκειμένω περιλαμβάνουν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, νέα φωτιστικά σώματα με LED ημέρας καθώς και μια νέα γρίλια.
Στο πίσω τμήμα οι αλλαγές περιορίζονται στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Φυσικά την ανανέωση συμπληρώνουν νέες χρωματικές επιλογές για το αμάξωμα και τις επενδύσεις καθώς και νέου σχεδιασμού τροχοί.
Αντιστοίχως περιορισμένες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό του όπου η Ford έχει βελτιώσει το infotainment των 8,0 ιντσών σε επίπεδο εφαρμογών χωρίς όμως να το αλλάξει. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν κάποιες στοχευμένες αλλαγές οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση της εργονομίας και της χρηστικότητας καθώς και την ασφάλεια με τον εμπλουτισμό της λίστας των σχετικών συστημάτων.
Σε επίπεδο κινητήρων το Fiesta θα είναι διαθέσιμο με τον προσφάτως εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές Euro 6d τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου σε απλές ή ήπιες υβριδικές εκδόσεις, στα πρότυπα του Puma.
Ο κινητήρας του 1,0 λίτρου σε συνδυασμό με τεχνολογία mild hybrid θα είναι διαθέσιμος σε εκδοχές ισχύος 125 και 155 ίππων και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Ford το συγκεκριμένο κιβώτιο θα προσφέρεται ως επιλογή και για την μη υβριδική έκδοση των 125 ίππων.
Στη βάση της γκάμας θα βρεθεί ο τρικύλινδρος EcoBoost 1,0 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 95 ίππων.
Σε ό,τι αφορά την επανεμφάνισή του στα πεδία δοκιμών, προφανώς, βάσει του εξοπλισμού η Ford οριστικοποιεί τις αποδόσεις της νεοεισαχθείσας για το supermini ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.
Σε δεύτερο χρόνο, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η ανανέωση της έκδοσης ST η οποία πλέον θα πρέπει να βάλει τα δυνατά της δεδομένου ότι η κατηγορία έχει αποκτήσει περισσότερους εκπροσώπους όπως το Hyundai i20 N και το ομολογουμένως θεαματικό Toyota GR Yaris.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις