Η Peugeot αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Το εμβληματικό ολόσωμο λιοντάρι, της Peugeot υπήρξε σήμα κατατεθέν της επωνυμίας, ενώ η αλλαγή αυτού δεν είναι καθόλου τυχαία.
- Οι αναρτήσεις της Ειρήνης μετά το θάνατο κάθε παιδιού στην Αμαλιάδα
- «Ένα μεγάλο ευχαριστώ»: Ο πλανόδιος μουσικός που αγκάλιασε ο Σταύρος Ξαρχάκος αποτίει φόρο τιμής στον συνθέτη
- Συναγερμός για τα κρούσματα σαλμονέλας από ντοματίνια σε 16 χώρες της Ευρώπης
- Ένα κουταβάκι με σπασμένο ποδαράκι μάς χρειάζεται – Βοηθάμε τους εθελοντές που «αιμορραγούν» οικονομικά
Στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων περνάει μεγάλη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και για να σηματοδοτήσει αυτή τη μετάβαση παρουσίασε το επανασχεδιασμένο σήμα της, από το οποίο, για πρώτη φορά στα σχεδόν 50 τελευταία χρόνια, απουσιάζει το χαρακτηριστικό σώμα του λιονταριού.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία επαίρεται για το ότι είναι η παλαιότερη του πλανήτη η οποία ακόμη επιβιώνει, προχώρησε σε επανασχεδιασμό του σήματός της για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία (είναι ο ενδέκατος στην ιστορία της).
Για την ακρίβεια, πρόκειται για επανασχεδιασμό του σήματος που είχε σε όλη τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960: μόνο μια στυλιζαρισμένη κεφαλή και χαίτη λέοντα, κάτω από την επωνυμία της αυτοκινητοβιομηχανίας, μέσα στην ασπίδα ενός οικόσημου.
Όπως και σε κάθε σήμα της εταιρείας από το 1847, και τώρα το λιοντάρι είναι στο επίκεντρο του σχεδίου το οποίο δημιούργησε το δικό της τμήμα σχεδιασμού.
Ωστόσο, είναι η πρώτη φορά από το 1975 που απουσιάζει το σώμα του λέοντα καθώς σε όλη τη διάρκεια των προηγούμενων 46 χρόνων στο σήμα απεικονιζόταν το λιοντάρι να έχει ορθωθεί στα δύο πίσω πόδια του και να έχει τα μπροστινά του σηκωμένα στον αέρα.
Το νέο σήμα θα εμφανιστεί σε όλα τα καινούργια μοντέλα, ξεκινώντας από το Peugeot 308, που θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο 2021 και έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται σε όλες τις εκθέσεις αυτοκινήτων, εγκαταστάσεις κλπ καθώς και σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Μέσα στη φετινή χρονιά, σύμφωνα με το ΑΠΕ, η αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει επίσης μια lifestyle συλλογή με ενδύματα, δερμάτινα είδη, ηλεκτρονικά αξεσουάρ και γραφική ύλη.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν διεκδικεί πάντως πρωτιά σε επανασχεδιασμό σήματος για να σηματοδοτήσει μετάβαση σε παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Στις αρχές του χρόνου, η General Motors για να δηλώσει την κίνησή της προς ένα «all-electric future», επανασχεδίασε το σήμα της ενσωματώνοντας το σχήμα ενός ρευματολήπτη.
Επίσης, στο πλαίσιο της απόφασης να εστιάσει στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, η Kia Motors παρουσίασε ένα νέο σήμα που μοιάζει με «χειρόγραφη υπογραφή».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις