Τα vintage έπιπλα είναι η νέα μανία των millennials εν μέσω πανδημίας
Αντίκες και δυσεύρετα design έπιπλα «κυνηγούν» οι νέοι αγοραστές που είναι κλεισμένοι στο σπίτι περνώντας τις ώρες τους στο Instagram
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Ένα καμπυλωτό, δανέζικο φωτιστικό δαπέδου Mads Caprani από τα 70s πριν λίγα χρόνια στοίχιζε περίπου 500 ευρώ. Σήμερα η τιμή του φτάνει τα 2.000 ευρώ και όποτε εμφανίζεται να πουλιέται online βρίσκει αγοραστές μέσα σε δευτερόλεπτα.
Η πανδημία φαίνεται πως εκτόξευσε τη ζήτηση για τα vintage έπιπλα σε τέτοιο σημείο που μάλλον είναι δίκαιο να μιλάμε πλέον για μανία.
Εικοσάρηδες και τριαντάρηδες χρήστες του Instagram όχι μόνο ανακαλύπτουν online κομμάτια vintage και αντίκες αλλά έχουν την διάθεση και τον χρόνο να τα αναζητήσουν όσο δυσεύρετα και αν είναι.
View this post on Instagram
Σε διαδικτυακές αγορές όπως το 1stDibs.com η ζήτηση για vintage χαλιά, γραφεία και επιτραπέζια φωτιστικά έχει αυξηθεί κατά 20% ενώ σε μερικές κατηγορίες η αύξηση φτάνει μέχρι και το 80%.
Η πανδημία και ο νέος, αναγκαστικά, οικιακός βίος έχει συντελέσει την ανάπτυξη αυτού του νέου έρωτα με το vintage: εκατομμύρια άνθρωποι περνούν τη περισσότερη μέρα τους στο σπίτι και πολλές από αυτές τις ώρες κοιτάζοντας τα κινητά τους και συγκεκριμένα το Instagram.
Πλέον τα πάρτι και οι εξωτικοί προορισμοί στα προφίλ των influencers και των διασήμων έχουν αντικατασταθεί από καναπέδες και interior design.
Λίγη ώρα στο Instagram φτάνει για να βρει κανείς τον ευατό του να θαυμάζει μια Cesca Chair, ένα μαρμάρινο τραπεζάκι Ettore Sottsass ή μια Hardoy καρέκλα πεταλούδα.
View this post on Instagram
«Όλοι αναζητούν τέτοια κομμάτια γιατί τα βλέπουν στα σπίτια των influencers. Αν φέρουμε ένα από αυτά στο κατάστημα και κάνουμε σχετική ανάρτηση θα μας έρθουν αυτόματα 100 μηνύματα από επίδοξους αγοραστές!» αναφέρει η ιδιοκτήτρια καταστήματος με vintage έπιπλα.
To design της δεκαετίας του ’80 είναι ιδιαίτερα δημοφιλές ανάμεσα στους millennials: «Τους θυμίζει τα έπιπλα των γονιών τους και γι’ αυτό τους ελκύει» λέει η ίδια, τονίζοντας πως οι νέοι αγοραστές είναι πιο ενημερωμένοι καθώς μπορούν να αντλούν πληροφορίες από τα social media.
Hastags όπως #vintagedecor και #vintagehome μετρούν πάνω από 2 εκατομμύρια αναρτήσεις έκαστο.
View this post on Instagram
Και έπειτα είναι και το Zoom. Καθώς οι τηλεδιασκέψεις έχουν μπει πλέον στην καθημερινότητα των περισσότερων ένα είδος «ντροπής εσωτερικού χώρου» έχει αναπτυχθεί. Παρατηρούν οι συνάδελφοι το δωμάτιό σου και αν ναι τι πιστεύουν για σένα κρίνοντας απ’ αυτά που βλέπουν;
Η εσωτερική διακόσμηση έχει πάρει με έναν τρόπο τη θέση που πριν καταλάμβαναν τα ρούχα και η μόδα ενώ πολλοί είναι πλέον αυτοί που θέλουν να επενδύσουν σε μερικά «καλά» κομμάτια όπως θα έκαναν με ένα ζευγάρι παπούτσια ή με ένα παλτό.
Με πληροφορίες από New York Times.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις