H Lotus Evija βρήκε «φωνή» στις τάξεις της F1
Ο ήχος της Evija θα αποτελεί μια ηλεκτρονική αναπροσαρμογή του V8 που εφοδίαζε την νικηφόρα Type 49 το μακρινό 1967.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
H βρετανική φίρμα ανακοίνωσε ένα ακόμα στοιχείο για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar που ετοιμάζει και το οποίο από ηχητικής άποψης θα παραπέμπει στο ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της Lotus.
Για την ακρίβεια, η Lotus αποφάσισε να υπερκαλύψει το έλλειμα ήχου των ηλεκτροκίνητων με ένα τεχνητό ήχο που παραπέμπει στον Cosworth DFV κινητήρα που εφοδίαζε την εμβληματικήType 49.
Aν και σύμφωνα με το σχετικό ηχητικό απόσπασμα ο ήχος δεν είναι εξίσου απειλητικός με το μονοθέσιο, η συνάφεια και η σύνδεση είναι εκεί. Για την ιστορία τον σχεδιασμό του συγκεκριμένου ήχου ανέλαβε ο βρετανός παραγωγός Patrick Patrikios ο οποίος έχει στο βιογραφικό του συνεργασίες με pop stars όπως η Britney Spears και η Sia.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο στόχος ήταν η δημιουργία ενός «soundtrack» που να παραπέμπει άμεσα στην Lotus και πολύ γρήγορα κατέληξε στην αναπροσαρμογή του ήχου της Type 49.
Υπενθυμίζεται ότι το βρετανικό μονοθέσιο με τον V8 κινητήρα της Cosworth έκανε το ντεμπούτο του το 1967, σημειώνοντας άμεσα την πρώτη του νίκη του με τον Jim Clark.
Σταδιακά ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιήθηκε και από άλλες ομάδες, αποτελώντας τελικά τον κανόνα στην κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ενδεικτικά, αξίζει να σημειωθεί ότι το 1969 και το 1973 τα νικητήρια μονοθέσια σε κάθε αγώνα της F1 εξοπλίζονταν με τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Σε ό,τι αφορά τον ήχο του όπως σημειώνει ο Patrick Patrikios: «Υπάρχει μια καθαρότητα στον συγκεκριμένο V8, μια ωμή πλευρά και ένα συναίσθημα που καταφέρνει με κάποιο τρόπο να διαπερνά την ψυχή σου όπως και η καλή μουσική».
Φυσικά ο ήχος δεν «πέρασε» αυτούσιος στην Evija, καθώς ο P. Patrikios κατέληξε σε μια ηλεκτρονική διασκευή του προς όφελος μιας πιο σύγχρονης, hi-tech εντύπωσης.
Όσο για την πρεμιέρα του ηλεκτρικού «κτήνους» της Lotus με ισχύ 2.000 ίππων αν και η βρετανική φίρμα είχε υποσχεθεί την πρεμιέρα του για το α΄εξάμηνο του 2021, η πανδημία δυσχέρανε τη διαδικασία εξέλιξης με αποτέλεσμα να μετατεθεί για αργότερα μέσα στην χρονιά.
- Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Διάγγελμα του προέδρου της Ρωσίας
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις