Toyota X Prologue Concept: Πρελούδιο ηλεκτρισμού
Έχοντας ήδη κατακτήσει την κορυφή της υβριδικής τεχνολογίας, η ιαπωνική φίρμα εκκινεί την ηλεκτρική της αντεπίθεση με ένα compact διαστάσεων ηλεκτροκίνητο SUV το οποίο θα παρουσιαστεί στα μέσα Μαρτίου υπό την μορφή πρωτοτύπου.
- Τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν και Ερντογάν – Τι είπαν για τις εμπορικές σχέσεις
- Διακινούσαν υλικό παιδικής πορνογραφίας στο διαδίκτυο - Πλάνα σοκ με κακοποίηση νηπίων
- Ισχυροί άνεμοι στη Φθιώτιδα ξερίζωσαν δέντρα και ξήλωσαν τέντες - Σοβαρές ζημιές σε σκάφη
- Economist: Τι θα κάνει ο νέος «τσάρος» της αμερικανικής οικονομίας που επέλεξε ο Τραμπ
Η Toyota προαναγγέλλει την πρεμιέρα του μοντέλου που θα επωμιστεί τις συστάσεις για την νέα αμιγώς ηλεκτρική στρατηγική της η οποία θα ξεκινήσει με ένα compact SUV και θα εμπλουτιστεί με ταχείς ρυθμούς στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Η αρχή θα γίνει με το πρωτότυπο X Prologue το οποίο θα παρουσιαστεί επισήμως στις 17 Μαρτίου.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το ηλεκτροκίνητο SUV πρωτότυπο θα είναι λίγο μικρότερο σε διαστάσεις από το RAV4 και ως ο πρώτος κρίκος μιας νέας αλυσίδας θα αναλάβει εκτός από την αμιγώς ηλεκτροκίνητη τεχνολογία δια χειρός Toyota, να δώσει το στίγμα του σχεδιαστικού κώδικα όπου θα υπακούσουν όλα τα ηλεκτρικά των Ιαπώνων.
Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Toyota από το Δεκέμβριο του 2020, η νέα ηλεκτρική γκάμα θα φέρει το διακριτικό BZ από τις λέξεις Beyond Zero ενώ όπως είναι ήδη γνωστό η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη κατοχυρώσει τις ονομασίες από BZ1 έως ΒΖ5.
Κατά τις προσφιλείς της συνήθειες η Toyota προς το παρόν δεν δημοσιοποιεί πολλά στοιχεία για το επικείμενο πρωτότυπο δημοσιοποιώντας μόνο ένα λακωνικό teaser που αποτυπώνει το εμπρός φωτιστικό σώμα.
Επίσης, αυτό που δεν διευκρινίζει η Toyota είναι ο τύπος αμαξώματος αν και με δεδομένη την παρουσία του «Χ» στην ονομασία του αλλά και τη δεδομένη δυναμική του είδους δεν θα πρέπει να υπάρχει αμφιβολία.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αφετηρία θα αποτελέσει η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα e-TNGA η οποία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις απαιτήσεις της αμιγούς ηλεκτροκίνησης.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι αρθρωτή και πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για μια ευρεία γκάμα προϊόντων με διαφορετικά μήκη και αμαξώματα ενώ μπορεί να υποστηρίξει δικίνητες όσο και τετρακίνητες υλοποιήσεις.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις