ΒMW M2: Εμμένοντας στην κλασική συνταγή
Η κορυφαία εκδοχή της νέας γενιάς της Σειράς 2 εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης και σύμφωνα με πληροφορίες θα διατηρήσει τον πισωκίνητο χαρακτήρα της προς τέρψη των οπαδών της παράδοσης αλλά και μιας πιο διασκεδαστικής εμπειρίας.
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Φωτογραφίες: Automedia
Εκείνοι που αναπολούν τις μέρες της σκληροπυρηνικής αθωότητας που τα αυτοκίνητα ήταν γενικά πιο μικρά και η BMW M3 διέθετε και δίθυρη εκδοχή, μπορούν να αναθαρρήσουν καθώς η εξέλιξη της νέας γενιάς Μ2 βρίσκεται σε… εξέλιξη και παρόλο που, κατά τον γενικό κανόνα, αναμένεται να υιοθετήσει αυξημένες διαστάσεις προδιαγράφεται πολύ πιο ευέλικτη σε σχέση με την Μ4.
Ένα άλλο σημείο διαφοροποίησης σε σχέση με τα μεγαλύτερα «αδέλφια» της, βάσει των συγκεκριμένων εικόνων είναι ότι η Μ2 δεν πρόκειται να υιοθετήσει τα υπερμεγέθη νεφρά που έκαναν εσχάτως την εμφάνισή τους στο σχεδιαστικό κώδικα των BMW με «όχημα» την Μ4.
Προς το παρόν η Μ2 η οποία εθεάθη στους δρόμους του Μονάχου καλύπτεται από άφθονο καμουφλάζ κρύβοντας την τελική της μορφή, ωστόσο πλην των διακριτικών νεφρών μπορεί να παρατηρήσει κανείς την αισθητική των φωτιστικών σωμάτων, ένα spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ καθώς και ένα διόλου διακριτικό σύστημα εξαγωγής.
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της νέας Μ2 είναι ότι σε αντίθεση με τις πρόσφατες συνήθειες της BMW θα διατηρήσει τον πισωκίνητο χαρακτήρα της με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οδική της συμπεριφορά και ούσα κατά αυτόν τον τρόπο η πιο προσβάσιμη πρόταση της BMW με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Βάσει της ίδιας σκληροπυρηνικής συνταγής αλλά και με αφετηρία τα παραδείγματα των M3 και M4, η Μ2 αναμένεται εξίσου να προσφέρει την επιλογή ενός μηχανικού κιβωτίου.
Στην καρδιά της αναμένεται να βρεθεί μια υποβαθμισμένη από πλευράς ισχύος εκδοχή του κινητήρα των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει τις Μ3 και M4 ο οποίος αναμένεται να αποδίδει περί τους 420 ίππους προκειμένου να αποφευχθεί η αλληλοκάλυψη με την Μ4 Coupe.
Aυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι τα μεγέθη ισχύος θα σταματήσουν αυστηρά εκεί καθώς, παρόλο που ακόμα δεν έχουμε δει καν την νέα Σειρά 2 σε «απλή» μορφή, η BMW φέρεται να έχει ήδη δώσει το πράσινο φως για τις εκδόσεις Μ2 Competition η οποία αναμένεται να αποδίδει μεταξύ 450-460 ίππων ενώ δεδομένα θα ακολουθήσει και έκδοση CS η οποία θα προσεγγίσει… απειλητικά τους 500 ίππους, ούσα παράλληλα ελαφρύτερη και αγωνιστικότερη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις