Ο «μίστερ Toyota» προειδοποιεί τον Τζεφ Μπέζος: Πρόσεχε τις μπίζνες με αυτοκίνητα…
Το αφεντικό της Apple δεν έχει κρύψει τη φιλοδοξία του να εισέλθει και στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όμως ο Άκιο Τογιόντα έσπευσε να του επισημάνει τους κινδύνους και τις ευθύνες που συνεπάγεται κάτι τέτοιο.
Η Apple και το μεγάλο αφεντικό της δεν έχουν κρύψει τη φιλοδοξία τους να εισέλθουν και σε νέους κλάδους, με τους οποίους δεν έχουν ασχοληθεί μέχρι σήμερα. Ανάμεσά τους είναι και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ένας από τους πιο παραδοσιακούς και ισχυρούς τομείς της σύγχρονης οικονομίας.
Ο δρόμος που έχουν μπροστά τους, όμως, δεν θα είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Τα πράγματα θα είναι δύσκολα και απαιτούν μακρόχρονο σχέδιο και δέσμευση, όπως έσπευσε να διαμηνύσει στον Τζεφ Μπέζος και ένας από τους «παλιούς» της αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Ο καθένας μπορεί να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο εφόσον διαθέτει την τεχνογνωσία και τις δυνατότητες. Όμως, από τη στιγμή που θα το κατασκευάσει, ελπίζω ότι θα αναγνωρίσει ότι θα πρέπει να δεσμευτεί για 40 χρόνια προκειμένου να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών και των διάφορων αλλαγών», είπε ο πρόεδρος της Toyota, Άκιο Τογιόντα.
Έτσι, με την εμπειρία που διαθέτει, αλλά και με την ιδιότητα του προέδρου της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, ο επικεφαλής του κορυφαίου ομίλου παγκοσμίως (μαζί με την γερμανική Volkswagen) έστειλε μήνυμα προς τον Μπέζος για τις… κακοτοπιές που θα συναντήσει εφόσον αποφασίσει να κάνει πράξη τις φιλοδοξίες του.
Ο ίδιος εμφανίστηκε… γαλαντόμος και χωρίς καμία διάθεση να αποτρέψει την ύπαρξη νέων ανταγωνιστών, έχοντας προφανώς εμπιστοσύνη στις δυνατότητες και τα σχέδια του ομίλου του. «Η είσοδος των εταιρειών τεχνολογίας στην αυτοκινητοβιομηχανία σημαίνει ότι αυτή έχει μέλλον και ότι οι επιλογές θα αυξηθούν για τους πελάτες», είπε.
Όποιος τα κατασκευάζει, τα φροντίζει…
«Χαιρετίζουμε τους νεοεισερχόμενους, όμως δεν πιστεύω ότι θα είναι δίκαιο να πουν ότι δεν έχουμε ανάγκη να δεσμευτούμε για 40 χρόνια και να το κάνετε εσείς που είστε στον κλάδο από παλιά», πρόσθεσε. Με τον τρόπο αυτό, εμμέσως πλην σαφώς, κατέστησε σαφές ότι καμία από τις υφιστάμενες βιομηχανίες δεν θα αναλάβει να καλύψει τις μελλοντικές ανάγκες (ανταλλακτικά, συντήρηση, αστοχίες και ανακλήσεις κ.λπ) στην περίπτωση που οι «νέοι» αποφασίζουν να αποχωρήσουν σχετικά γρήγορα.
Με άλλα λόγια, το μήνυμα του Τογιόντα στον Μπέζος (και όσους πιθανώς θέλουν να τον μιμηθούν) έχει ως εξής: Μην περιμένετε να σας επιτρέψουμε να τα έχετε όλα δικά σας. Ελάτε, αλλά θα «ματώσετε» για να πετύχετε.
- Ακρίβεια: Οι «μόνιμες μειώσεις τιμών» έγιναν… αυξήσεις – Τα περίεργα με τα «ταμπελάκια» στα ράφια
- Mac Miller: Η οικογένεια του ράπερ θα κυκλοφορήσει το «Balloonerism» έξι χρόνια μετά τον θάνατό του
- Αμερικανός αναλυτής: «Ουκρανική προπαγάνδα ο ρωσικός διηπειρωτικός βαλλιστικός πύραυλος!»
- Σαμποτάζ στη Βαλτική: Ενδείξεις για κινεζική εμπλοκή
- Target: Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την αλυσίδα εκπτωτικών πολυκαταστημάτων – Τι έφταιξε
- Μάντσεστερ Σίτι: Ανανέωσε ο Γκουαρντιόλα μέχρι το 2027 (pics+vid)