Toyota GR Supra Jarama: H Supra στην χώρα των Ιβήρων
H Τoyota δημιούργησε μια συλλεκτική έκδοση της Supra που πρωτοεμφανίστηκε με φόντο την πίστα της Jarama.
Όταν η Supra επέστρεψε στο τετράτροχο σύμπαν μετά από χρόνια εξέλιξης, οι Ιάπωνες επέλεξαν ως ιδανικό “venue” για την πρώτη της εμφάνιση ενώπιον του Τύπου, το Circuito del Jarama, την ιδιαιτέρως τεχνική ισπανική πίστα των περίπου 4,0 χλμ. με τις 14 στροφές.
Τιμώντας την επέτειο της περίστασης, η Toyota δημιούργησε μια ομώνυμη της πίστας ειδική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 90 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν εξολοκλήρου στην Ευρώπη.
Η Jarama Racetrack Edition όπως είναι η πλήρης ονομασία της έκδοσης, επωφελείται από μια νέα απόχρωση για το αμάξωμα ονόματι Horizon Blue, μαύρους τροχούς 19 ιντσών πίσω από τους οποίους ξεχωρίζουν οι κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης δια χειρός Brembo.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν οι μαύρες δερμάτινες επενδύσεις με τις γαλάζιες ραφές καθώς και οι λεπτομέρειες από ανθρακόνημα στο ταμπλό το οποίο μαζί με την απαραίτητη πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό του κάθε αντιτύπου και την χάραξη της ισπανικής πίστας, φροντίζουν να διαχωρίσουν τη συγκεκριμένη συλλεκτική έκδοση από τις υπόλοιπες.
Εμπλουτισμένος είναι και ο εξοπλισμός καθώς η Jarama Racetrack Edition διαθέτει σύστημα πλοήγησης με τρισδιάστατη γραφική απεικόνιση των χαρτών, καθώς και το Supra Connect το οποίο δίνει πρόσβαση σε διασυνδεδεμένες υπηρεσίες. Περιλαμβάνονται επίσης ηχοσύστημα 10 ηχείων, σύστημα climate control, ψηφιακός πίνακας οργάνων και σύστημα infotainment που φιλοξενείται σε οθόνη 8,8 ιντσών και διαθέτει λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto.
Το εξοπλιστικό της παλμαρέ συμπληρώνει το ολιστικό πακέτο ασφάλειας και υποβοήθησης Safety+ που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ενεργό cruise control, αυτόματα φώτα, σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα αυτόνομης πέδησης με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών.
H έκδοση, όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς, θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με τον ισχυρότερο διαθέσιμο κινητήρα της γκάμας, δηλαδή τον εξακύλινδρο turbo των 3,0 λίτρων ο οποίος εξασφαλίζει 340 ίππους και 500 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που μεταδίδει την ισχύ στους πίσω τροχούς και σε ό,τι αφορά τα μεγέθη επιτάχυνσης, απαιτούνται 4,3 δευτερόλεπτα για το sprint των 0-100 χλμ./ώρα.
- Ουκρανία: Ρωσία και ΗΠΑ μάχονται για το πλεονέκτημα εν όψει της επιστροφής του Ντόναλντ Τραμπ
- ΙΟΒΕ:Μείζον εθνικό πρόβλημα η μείωση και γήρανση του πληθυσμού – Αρνητικό το φυσικό ισοζύγιο σε 13 περιφέρειες
- Φαντασιώσεις, αποδράσεις και έρωτας: Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο άλμπουμ της Lady Gaga πριν κυκλοφορήσει
- Βασιλικές ίντριγκες, θεωρίες συνωμοσίας και μια «χαμένη» τιάρα ανεκτίμητης αξίας
- Υποθαλάσσια καλώδια: Στο «μάτι» των σαμποτέρ – Γιατί βρέθηκαν στο στόχαστρο
- ΠΑΣΟΚ: Οι άξονες και η τακτική στη μάχη με τη ΝΔ – Τα ονόματα για τον επιπλέον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο