Δυναμική η παρουσία της Αθήνας στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου
Έστω και διαδικτυακά, η Αθήνα και, κατ' επέκταση η Ελλάδα, άφησαν το στίγμα τους στην φετινή σημαντική για τον τουρισμό και την οικονομία έκθεση
Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης στρατηγικής προβολής και προώθησης του προορισμού, η Αθήνα συμμετείχε μέσω του This is Athens, βασικού πυλώνα της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ITB), που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου.
Η ITB αποτελεί -παραδοσιακά- έναν χρήσιμο «δείκτη» για τις νέες τάσεις στον τουρισμό, ενώ δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες του κλάδου από 180 χώρες (tour operators, ξενοδόχους, εκπροσώπους κλαδικών Media κ.ά.) να αναπτύξουν δυναμικές συνεργασίες. Στο πλαίσιο αυτό, οι εκπρόσωποι της ΕΑΤΑ πραγματοποίησαν μία σειρά από online συναντήσεις, με σκοπό τη δικτύωση με διεθνείς παράγοντες του τουρισμού από αγορές-στόχους για την Αθήνα και τη δρομολόγηση συνεργασιών στο άμεσο μέλλον.
Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, πραγματοποιήθηκε ειδική παρουσίαση του προορισμού της Αθήνας στους ξένους συμμετέχοντες, στην οποία τα στελέχη της ΕΑΤΑ είχαν την ευκαιρία να αναφερθούν στα αναπτυξιακά έργα του Δήμου Αθηναίων, αλλά και στο στρατηγικό σχέδιο για μια πόλη βιώσιμη και ανθεκτική.
Στη διαδικτυακή παρουσίαση, αναλύθηκαν και τα πλεονεκτήματα της σύγχρονης Αθήνας, με έμφαση στην πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά, στις άριστες ξενοδοχειακές υποδομές και στη βραβευμένη γαστρονομία.
«Η συμμετοχή μας στην ITB, μία από τις κορυφαίες τουριστικές εκθέσεις διεθνώς, εντάσσεται στο πλαίσιο της εντατικής προσπάθειας του Δήμου Αθηναίων, μέσω της ΕΑΤΑ, να προβάλει την ελληνική πρωτεύουσα ως έναν από τους πλέον ανταγωνιστικούς προορισμούς της Ευρώπης.
Με μία σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες για την Αθήνα, όπως η επικείμενη διοργάνωση του Travel Trade Athens τον Απρίλιο, η συμμετοχή της πόλης στο Global Sustainable Tourism Council, η διεκδίκηση μεγάλων διεθνών συνεδρίων, η προσέλκυση επενδύσεων, η υλοποίηση μιας σειράς από διαφημιστικές καμπάνιες και οι συμπράξεις με μεγάλους ιδιωτικούς φορείς για την προβολή της πόλης, η Αθήνα προετοιμάζεται μεθοδικά για την επόμενη μέρα στον τουρισμό. Στόχος μας, είναι να επανέλθει η πόλη σταδιακά στην ανοδική τροχιά, στην οποία βρισκόταν πριν από την πανδημία», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΤΑ, Βαγγέλης Βλάχος.
Το This is Athens συμμετείχε στην ITB, σε «εικονικό» περίπτερο του ΕΟΤ. Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Προώθησης και Προβολής της Αθήνας», μέσα από B2B και B2C κανάλια.
- Κουκουβάγια «προσγειώθηκε» στην κορυφή χριστουγεννιάτικου δέντρου – Μπήκε από την καμινάδα
- Επίδομα θέρμανσης: Αύριο η καταβολή της πρώτης δόσης
- LIVE: Πανσερραϊκός – Παναιτωλικός
- Νέα Υόρκη: Η καρδιά της πόλης «χτυπά» στο 2025 – Έτοιμη να υποδεχτεί τη νέα χρονιά
- Ανήλικοι μαχαίρωσαν 23χρονο στον πνεύμονα για… μία παρατήρηση στη Πάρο – Τι λέει ο πατέρας του θύματος
- Κρήτη: Είχε μεταφερθεί στην Ψυχιατρική του ΠΑΓΝΗ ο δολοφόνος της 36χρονης και δεν τον κράτησαν