Φωτογραφίες: Automedia

Έχοντας παρουσιάσει τη νέα γενιά της C-Class, η γερμανική φίρμα στρέφει το βλέμμα στις πιο σπορ εκδόσεις της με την σφραγίδα της AMG.

Εν προκειμένω ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την εισαγωγική AMG έκδοση η οποία πιθανότατα θα υιοθετήσει τα διακριτικά C 43 και επί του παρόντος συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης με φόντο το αρκτικό σουηδικό τοπίο.

Αν και έχουμε ήδη δει τη νέα γενιά της C-Class, οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας έχουν εφαρμόσει ένα ιδιαιτέρως επιμελές καμουφλάζ το οποίο στην προκειμένη περίπτωση κρύβει τους πιο επιθετικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες και γρίλια καθώς και τις δεδομένα μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Αδιάψευστο σημάδι της ταυτότητάς της η τετραπλή απόληξη του συστήματος εξαγωγής η οποία δεν αφήνει καμία αμφιβολία για την επιπλέον ισχύ που «κρύβεται» κάτω από το καπό.

Αυτή αναμένεται να προέλθει από τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων με την κωδική ονομασία Μ139. Πρόκειται για τον ήδη γνωστό από την A 45 AMG πανίσχυρο κινητήρα ο οποίος αποδίδει έως και 421 ίππους. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να συνδυαστεί με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που αναμένεται να προσθέσει λίγη ακόμα ισχύ στο άθροισμα που ούτως ή άλλως θα υπερβαίνει την επίδοση του V6 της προηγούμενης C 43 έκδοσης.

Με δεδομένη την πρόσφατη πρεμιέρα της νέας C-Class, η εμφάνιση της εισαγωγικής AMG έκδοσης θα πρέπει να αναμένεται περί τα τέλη της χρονιάς ενώ με βάση την πιο περιορισμένη γκάμα σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις αμαξώματος θα είναι διαθέσιμη τόσο σε τετράθυρη όσο και station wagon εκδοχή.