Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Μια αγνώριστη Πάρις Χίλτον είναι το νέο πρόσωπο της Lanvin

Μια αγνώριστη Πάρις Χίλτον είναι το νέο πρόσωπο της Lanvin

Η βαθύπλουτη κληρονόμος είναι πανέμορφη (αν και μόλις και μετά βίας αναγνωρίσιμη) στη νέα καμπάνια του Οίκου

Έχουν περάσει πολλά χρόνια από την εποχή που η Πάρις Χίλτον κυκλοφορούσε με το τσιουάουα της ανά χείρας, φορώντας μπλουζάκια που μας καλούσαν να… σταματήσουμε να είμαστε φτωχοί. Τα τελευταία χρόνια, η διάσημη κληρονόμος έχει αφήσει πίσω της τα ριάλιτι και έχει αρχίσει να παρουσιάζει μια πιο προσιτή – και πιο ουσιαστική – εικόνα προς το κοινό της.

View this post on Instagram

A post shared by Harper’s BAZAAR Indonesia (@bazaarindonesia)


Μια από τις κορυφαίες στιγμές ήταν και η κυκλοφορία του ντοκιμαντέρ της με τίτλο «This is Paris», στο οποίο μιλούσε για την κακοποίηση που υπέστη στα πρώτα ενήλικα χρόνια της ζωής της, στο οικοτροφείο Provo Canyon.

Τώρα, αποκαλύπτει μια άλλη πλευρά στον χαρακτήρα της στην τελευταία καμπάνια του Lanvin μέσω μιας ζεστής, φιλόξενης, οικείας σειράς εικόνων που τραβήχτηκαν από τους Mert Alas και Marc Piggott που παρουσιάζουν μια αναγεννημένη, αλλά εξίσου αληθινή της μορφή.

Ο Μπρούνο Σαλιέλι, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, δήλωσε σχετικά: «Καθόρισε μια εποχή. Ο τρόπος που ντυνόταν, με το πλήθος από πούλιες και το σκύλο της στο χέρι – ήταν μια πολύ ιδιαίτερη περσόνα στα ’00s».


Εκτός από την καμπάνια Coach τον περασμένο Δεκέμβριο, η Hilton πρωταγωνίστησε μαζί με την αδερφή της Nicky και τη μαμά τους Kathy στην καμπάνια του Valentino η οποία περιελάμβανε αναφορές στο παρελθόν της καθώς πόζαρε τραβωντας selfies δίπλα στην πισίνα με ροζ loungewear.


Τα πορτρέτα της στον Lanvin, ωστόσο, δείχνουν ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο. Aπαλή και χαλαρή, η καμπανια απέχει πολύ από την πολυτέλεια, τους paparazzi και τα τσιουάουα.

«Αυτή ήταν η πρώτη φορά (που ήμουν) πλήρως απογυμνωμένη από όλα αυτά και (έπρεπε να είμαι) απλώς φυσική», δήλωσε η Ηilton για τις εικόνες. Αυτή η αίσθηση γαλήνης αντικατοπτρίζεται και στη συλλογή με κομμάτια σε peach αποχρώσεις, κλασικές ραφές και ρευστές σιλουέτες.


«Αυτή η καμπάνια είναι ένα άλλο βήμα για να μάθει ο κόσμος ότι δεν είμαι μόνο αυτό που νόμιζε, αλλά στην πραγματικότητα είμαι ένα ευάλωτο άτομο – και έχω αυτήν την ευαίσθητη πλευρά», πρόσθεσε. «Είμαι έτοιμη να είμαι αυτό που πραγματικά είμαι», συμπληρώνει η Paris Hilton.

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024