Η ΜΙΝΙ ανακοίνωσε τον πλήρη εξηλεκτρισμό της έως το 2030
Η φίρμα θα παρουσιάσει το τελευταίο της μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2025 ενώ όπως αποκάλυψε το επόμενο hatchback, αν και ηλεκτρικό θα επιστρέψει στις ρίζες του σε ό,τι αφορά το μέγεθος.
To ΒΜW Group επιβεβαίωσε την «μεταμόρφωση» της ΜΙΝΙ σε μια ηλεκτρική φίρμα με μοντέλα που θα εφοδιάζονται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρες.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η MINI θα παρουσιάσει το τελευταίο συμβατικό της μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2025 και βάσει των στόχων της έως το 2027, το ήμισυ των πωλήσεων της θα προέρχεται από πλήρως ηλεκτρικά οχήματα τα οποία μονοπωλήσουν την γκάμα από το 2030.
Προς το παρόν ωστόσο, το μοναδικό αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της φίρμας είναι το ΜΙΝΙ Electric το οποίο κατασκευάζεται σε βρετανικό έδαφος ενώ την «εναλλακτική» της γκάμα συμπληρώνουν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του Countryman και του Clubman.
Σε ό,τι αφορά το επόμενο μοντέλο που θα πάρει το αμιγώς ηλεκτρικό χρίσμα θα είναι το Countryman το οποίο στη νέα γενιά του η οποία αναμένεται το 2023 θα διατεθεί τόσο σε συμβατικές όσο και ηλεκτροκίνητη έκδοση στα πρότυπα του Hatchback.
Επίσης όπως είναι ήδη γνωστό, το νέο Countryman θα αυξήσει σημαντικά τις διαστάσεις του, ανεβαίνοντας κατηγορία και προσδοκώντας να αντιμετωπίσει μοντέλα από την BMW X1 έως το Audi Q3.
Tην ίδια χρονιά με το Countryman αναμένεται και η νέα γενιά του hatchback ΜΙΝΙ η οποία θα είναι εξαρχής σχεδιασμένη με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση. Αντιθέτως με το Countryman, το hatchback αναμένεται να μειώσει σημαντικά τις διαστάσεις του σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του προς τιμήν της παράδοσης αλλά και προκειμένου να υπηρετήσει το ρόλο του lifestyle city car.
Ενδεικτικές της νέας κατεύθυνσης του μοντέλου είναι προηγούμενες δηλώσεις του επικεφαλής της ΜΙΝΙ, Bernd Korber o οποίος αναφερόμενος στο μέλλον του hatchback είχε πει: «Όταν λέω μικρό, εννοώ ότι επιθυμία μας είναι να δημιουργήσουμε ένα μικρό τρίθυρο μοντέλο και πάλι. Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί που άπτονται της ασφάλειας των πεζών, ωστόσο αυτό που θέλουμε είναι να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο που να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο σε διαστάσεις».
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Τραμπ: Καυγάς Μασκ με δικηγόρο και συνεργάτη του νέου προέδρου
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ