Toyota Aygo X Prologue: Πρόλογος μιας νέας αστικής περιπέτειας
H ιαπωνική φίρμα δίνει μια πρώτη γεύση για την μετεξέλιξη του Aygo που πλέον φλερτάρει ανοιχτά με την crossover σχεδίαση, σκοπεύοντας ωστόσο να διατηρήσει το compact αποτύπωμα του.
Η Toyota επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι θα ανανεώσει το «συμβόλαιο» του Aygo, που αναμένεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του από το 2022. Μέχρι τότε ωστόσο η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε μέσω του πρωτότυπου Aygo X Prologue δίνει τη νέα όσο και ενδιαφέρουσα σχεδιαστική κατεύθυνση που σκοπεύει να ακολουθήσει στο νέο της city car.
Πλην των crossover αισθητικών στοιχείων, βάσει του concept το Aygo αναμένεται να αυξήσει τις διαστάσεις του εμμένοντας πάντως στην κατηγορία του A-Segment. Αναλυτικότερα το Aygo X Prologue έχει μήκος 3,7 μ. και ύψος 1,5 μ. διαστάσεις που υπερβαίνουν αυτές της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του μοντέλου. Αντιστοίχως αυξημένο κατά 9,0 εκατοστά είναι και το μεταξόνιο που σταματά σε 2,34 μ. κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη ευρυχωρία.
Σε ό,τι αφορά το γενικό styling είναι πιο σύγχρονο και πιο «επιθετικό» από το μέχρι σήμερα γνωστό Aygo καθώς σύμφωνα με τις συστάσεις της σχεδιαστικής ομάδας της Toyota αυτή θα είναι η νέα τάση στα city cars.
Όπως εξηγεί ο Ian Cartabiano, επικεφαλής του design center της Toyota στην Γαλλία το οποίο και υπογράφει το συγκεκριμένο πρωτότυπο «Κατά τη διάρκεια της εξέλιξής μια λέξη που επανερχόταν ήταν το “πικάντικο”. Θεωρώ ότι το να εμφυσήσουμε τη συγκεκριμένη τάση στο A-Segment είναι μια ενδιαφέρουσα τροπή. Όταν το βλέπεις χαμογελάς».
Προς το παρόν, η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει επισήμως ότι το Aygo X Prologue αποτελεί προπομπό του νέου Aygo, ωστόσο μάλλον αρκεί η κοινή ονομασία για να το διαπιστώσει κανείς.
Αυτό που πάντως έχει επιβεβαιωθεί είναι ότι η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη του νέου Aygo το οποίο θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική του νέου Yaris με την κωδική ονομασία ΤΝGA GA-B.
Σε επίπεδο κινητήρων το νέο Aygo θα είναι αποκλειστικά βενζινοκίνητο, ωστόσο δεν αποκλείεται να αξιοποιήσει υβριδική τεχνολογία προκειμένου αν και αυτό θα εξαρτηθεί από το κόστος καθώς πρωταρχικός στόχος είναι να διατηρηθεί η τιμή του σε χαμηλά επίπεδα. Αυτό που επίσης είναι γνωστό είναι ότι θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Kolin στην Τσεχία.
- «Δεν με κατηγορούν οι Αρχές, με κατηγορούν όλοι οι άλλοι» – Τι απαντά η Ειρήνη Μουρτζούκου στη μητέρα της
- Η πιο βαριά ήττα της ΑΕΚ επί Αλμέιδα – «Ο Ολυμπιακός ήταν ανώτερος»
- Μεντιλίμπαρ: «Κάναμε ένα σχεδόν τέλειο παιχνίδι» – Τα δεδομένα για τους τραυματίες
- Ανεργία: Μειώθηκε στην ΕΕ – Παραμένει «πρωταθλήτρια» η Ελλάδα
- Ολυμπιακός: «Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό» στο Καραϊσκάκη μετά τον θρίαμβο επί της ΑΕΚ (vid)
- Ένας Ολυμπιακός από τα καλύτερα των 100 χρόνων