Αστυνομική ταυτότητα : Ηλεκτρονικά η δήλωση για την απώλειά της – Η διαδικασία
Ανατροπή των δεδομένων για την αστυνομική ταυτότητα και την απώλειά της
- Ο πρώτος κήπος με τεχνητή νοημοσύνη που θα επιτρέπει να μιλάτε με τα λουλούδια
- Η Νικόλ Κίντμαν μας το χάλασε: Η αλήθεια για τη viral φωτογραφία που φαίνεται να πανηγυρίζει το διαζύγιο από τον Τομ Κρουζ
- Δημόσιο Χρέος: Πακέτο «1+1» για πρόωρη αποπληρωμή φέτος και το 2025
- Μπορεί ο σκύλος να μιμηθεί τις δικές μας κινήσεις; Κι αν ναι, πώς;
Αλλάζουν όλα όσον αφορά τη δήλωση απώλειας του δελτίου της Αστυνομικής Ταυτότητας.
Συγκεκριμένα, από χθες Τρίτη, 16 Μαρτίου, οι πολίτες μπορούν να δηλώνουν την απώλεια της αστυνομικής τους ταυτότητας μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Στοιχεία πολίτη και ταυτοποιητικά έγγραφα» σύμφωνα με κοινή απόφαση των υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη. Συγκεκριμένα, ο πολίτης θα μπορεί να υποβάλλει ηλεκτρονικά στην αστυνομική υπηρεσία του τόπου κατοικίας του ή σε αυτή που έχει εκδώσει το δελτίο ταυτότητας τη σχετική δήλωση απώλειας.
Η δήλωση για την αστυνομική ταυτότητα
Με την υποβολή της δήλωσης, το δελτίο ταυτότητας θα ακυρώνεται άμεσα από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και η δήλωση θα εμφανίζεται αυτόματα στη θυρίδα του πολίτη στο gov.gr, ώστε στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί σε όποια άλλη υπηρεσία χρειάζεται.
Υπενθυμίζεται ότι στις θυρίδες των πολιτών, τηρούνται τα έγγραφα που εκδίδουν μέσα από το gov.gr, καθώς και τα δημόσια έγγραφα που εκδίδονται από τους Φορείς της δημόσιας διοίκησης κατόπιν αίτησης τους.
Η ενεργοποίηση των θυρίδων για τους κρατικούς φορείς, ξεκίνησε χθες από τα αστυνομικά τμήματα εγκαινιάζοντας έναν νέο, σύγχρονο και αποδοτικό τρόπο επικοινωνίας των πολιτών με τη δημόσια διοίκηση.
Πρόκειται για «ηλεκτρονικά γραμματοκιβώτια» στα οποία οι υπηρεσίες θα δέχονται έγγραφα και αιτήσεις που αποστέλλουν οι πολίτες μέσω του gov.gr.
Η κεντρική λειτουργία των θυρίδων είναι η συγκέντρωση και η ανταλλαγή εγγράφων που εκδίδονται μέσω του gov.gr.
Με την ενεργοποίηση των θυρίδων για τους φορείς της δημόσιας διοίκησης, οι πολίτες θα μπορούν να τους αποστέλλουν αιτήσεις που σχετίζονται με τις συναλλαγές τους.
Τα πλεονεκτήματα του συστήματος της επικοινωνίας μέσα από θυρίδες είναι η αμεσότητα, η ακρίβεια και η διαφάνεια όλης της διαδικασίας. Οι πολίτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πορεία του αιτήματός τους από τη χρέωση μέχρι τη διεκπεραίωσή του.
Ταυτόχρονα, ιδιαίτερα σημαντικά είναι τα οφέλη και για τη Διοίκηση, καθώς καταπολεμάται οριζόντια και δραστικά η γραφειοκρατία και μειώνεται σημαντικά η διακίνηση εγγράφων σε έντυπη μορφή.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις