Tik Tok: Εξατομικευμένες διαφημίσεις και σε αυτό το social
Αγαπητοί χρήστες του Tik Tok, ετοιμαστείτε να εκπλαγείτε ευχάριστα ή δυσάρεστα
Σύμφωνα με μια πρόσφατη ειδοποίηση του Tik Tok, δεν θα μπορείτε πλέον να εξαιρεθείτε από εξατομικευμένες διαφημίσεις βάσει των δεδομένων που συλλέγει το TikTok από τις ενέργειές σας στην εφαρμογή, αν και θα μπορείτε να εξαιρεθείτε από διαφημίσεις βάσει δεδομένων που λαμβάνει το TikTok από τη «διαφήμισή του» συνεργάτες.
Η μόνη εξαίρεση εδώ αφορά στους χρήστες που εδρεύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία καλύπτεται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και απαιτεί από τις επιχειρήσεις να λάβουν τη συγκατάθεση των χρηστών.
«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν τα άτομα που τους ενδιαφέρουν με δημιουργικό και ουσιαστικό τρόπο, ενώ ταυτόχρονα θέλουμε να σεβαστούμε το απόρρητο των χρηστών μας.Καθώς η πλατφόρμα διαφήμισης ωριμάζει, συνεχίζουμε να είμαστε διαφανείς με τους χρήστες μας σχετικά με τις επιλογές τους σε σχέση με την εξατομικευμένη διαφήμιση στην πλατφόρμα μας.»
Η TikTok αυξάνει, πάντως, σταθερά τη διαφημιστική της δραστηριότητα. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση του Reuters, το ενδιαφέρον και οι δαπάνες των διαφημιζόμενων στην πλατφόρμα διογκώθηκαν όταν ο Πρόεδρος Τραμπ, ο οποίος προσπάθησε να απαγορεύσει την εφαρμογή λόγω των συνδέσεων με την κινεζική κυβέρνηση, έχασε τις εκλογές.
Οι διαφημιστές ξοδεύουν περισσότερα για στοχευμένες διαφημίσεις, οπότε η δυνατότητα στους χρήστες να εξαιρεθούν από αυτές σημαίνει ότι το TikTok αποφέρει πολύ λιγότερα έσοδα. Η επιβολή τους στους χρήστες σημαίνει ότι το TikTok τα πολλαπλασιάζει.
Αλλά η νέα πολιτική του TikTok δεν διαφέρει πραγματικά από τους αντιπάλους της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το Snapchat, το Facebook και το Twitter επιτρέπουν στους χρήστες να εξαιρεθούν από διαφημίσεις βάσει δεδομένων που συλλέγονται από τρίτα μέρη ή από την παρακολούθηση που κάνουν αυτές οι πλατφόρμες σε άλλους ιστότοπους και εφαρμογές.
Δεν υπάρχει τρόπος να εξαιρεθείτε από τη στόχευση με βάση τις ενέργειές σας εντός των δικών τους εφαρμογών, αν και οι χρήστες μπορούν να διαγράψουν με μη αυτόματο τρόπο τα ενδιαφέροντα που τους έχουν εκχωρήσει, εάν θέλουν να ελαχιστοποιήσουν αυτήν τη στόχευση.
Το TikTok προς το παρόν δεν δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να το κάνουν αυτό. Δεν είναι σαφές εάν η εταιρεία θα προσθέσει αυτήν την δυνατότητα μόλις τεθεί σε ισχύ η νέα πολιτική. «Θα συνεχίσουμε να είμαστε διαφανείς σχετικά με τις πρακτικές απορρήτου των δεδομένων μας και θα βοηθήσουμε τους χρήστες να κατανοήσουν τις επιλογές απορρήτου τους στο Κέντρο ασφάλειας», δήλωσε η TikTok.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις