Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Μπιλ Γκέιτς : Έκανε προβλέψεις το 1999 και έπεσε μέσα

Μπιλ Γκέιτς : Έκανε προβλέψεις το 1999 και έπεσε μέσα

Το 1999, ο Μπιλ Γκέιτς είχε γράψει ένα βιβλίο, με τίτλο «Business @ the Speed ​​of Thought», στις σελίδες του οποίου είχε κάνει 15 τολμηρές για την εποχή προβλέψεις, που τότε αντιμετωπίστηκαν με επιφυλακτικότητα, αλλά βγήκαν απολύτως αληθινές

Το 1999, ο Μπιλ Γκέιτς είχε γράψει ένα βιβλίο, με τίτλο «Business @ the Speed ​​of Thought». Μέσα στις σελίδες του, ο ιδρυτής της Microsoft είχε κάνει 15 ιδιαίτερα τολμηρές για την εποχή προβλέψεις, που τότε αντιμετωπίστηκαν με επιφυλακτικότητα, αφού πιθανότατα ακούγονταν εξωφρενικές.

Όπως αποδείχθηκε, όμως, ο Μπιλ Γκέιτς γνωρίζει τόσο καλά την τεχνολογία και την πιθανή της εξέλιξη, που φθάνει σε σημείο να διαθέτει «μαντικές» ικανότητες.

Να μην ξεχνάμε, βέβαια, ότι μιλάμε για τον ιδρυτή και CEO ενός τεχνολογικού και οικονομικού κολοσσού.

Δείτε τις 15 προβλέψεις που έκανε ο Μπιλ Γκέιτς πριν από 22 χρόνια, οι οποίες αποδείχτηκαν απόλυτα αληθινές:

Ιστοσελίδες που θα βοηθούν στην έρευνα αγοράς

Μπιλ Γκέιτς: «Θα αναπτυχθούν αυτόματες υπηρεσίες σύγκρισης τιμών, που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους να συγκρίνουν τιμές από πολλές ιστοσελίδες για να βρουν την πιο φθηνή».

Τι υπάρχει τώρα: Μπορούμε με ευκολία να ψάξουμε για ένα προϊόν στο Google ή το Amazon και να πάρουμε διαφορετικές τιμές.

Κινητές συσκευές

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Οι άνθρωποι θα κουβαλούν μικρές συσκευές, που θα τους επιτρέπουν να βρίσκονται συνεχώς σε επαφή με ηλεκτρονικές υπηρεσίες από όπου και αν είναι. Θα μπορούν να βλέπουν τις ειδήσεις, να κλείνουν αεροπορικά εισιτήρια, να παρακολουθούν το χρηματιστήριο και ό,τι άλλο θέλουν », είπε ο Μπιλ Γκέιτς.

Τι υπάρχει τώρα: Τα «έξυπνα» κινητά και τα «έξυπνα» ρολόγια.

Άμεσες πληρωμές και καλύτερη φροντίδα της υγείας μέσω διαδικτύου

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Οι άνθρωποι θα πληρώνουν τους λογαριασμούς τους, θα τακτοποιούν τα οικονομικά τους και θα επικοινωνούν με τους γιατρούς τους μέσω διαδικτύου».

Τι υπάρχει τώρα: Έχουν δημιουργηθεί πολλές εφαρμογές που μας βοηθούν να βρούμε γιατρούς και να κλείσουμε ραντεβού μαζί τους, όπως και εφαρμογές με τις οποίες μπορούμε να πληρώσουμε λογαριασμούς ή να δανειστούμε χρήματα.

Προσωπικοί βοηθοί

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Θα αναπτυχθούν προσωπικοί βοηθοί, που θα συνδέουν και θα συγχρονίζουν όλες τις συσκευές, είτε είναι στο σπίτι, είτε στο γραφείο. Οι συσκευές θα ελέγχουν τις ειδοποιήσεις και θα εμφανίζουν τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Οι συσκευές θα προσαρμόζονται αυτόματα στις ανάγκες σας»

Τι υπάρχει τώρα: Το Google Now είναι ένας έξυπνος βοηθός που υπάρχει στα κινητά και αρχίζει να κερδίζει έδαφος. Επίσης, έξυπνες συσκευές, όπως το Nest, συλλέγουν δεδομένα της καθημερινότητάς σας και προσαρμόζουν αυτόματα τη θερμοκρασία του σπιτιού σας.

Παρακολούθηση του σπιτιού μέσω διαδικτύου

Μπιλ Γκέιτς: «Θα μπορείτε να έχετε συνεχή εικόνα από το σπίτι σας και θα ενημερώνεστε πότε έρχεται κάποιος στο σπίτι σας, όταν λείπετε»

Τι υπάρχει τώρα: Η Google αγόρασε την Dropcam, τον κατασκευαστή των καμερών παρακολούθησης σπιτιών, αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή. Η Ring φτιάχνει ένα έξυπνο κουδούνι-κάμερα, που θα μας επιτρέπει να βλέπουμε ποιος χτυπάει το κουδούνι του σπιτιού.

Κοινωνικά δίκτυα

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Προσωπικά δεδομένα φίλων και συγγενών θα γίνουν δημόσια και θα μπορείτε να μιλάτε και να κάνετε σχέδια».

Τι υπάρχει τώρα: Facebook, Instagram, WhatsApp, Snapchat και Messenger.

Αυτοματοποιημένες προωθητικές προσφορές

H πρόβλεψη του Γκέιτς: «Θα αναπτυχθούν λογισμικά που θα αναγνωρίζουν πού έχετε κανονίσει ένα ταξίδι και θα χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να προτείνει δραστηριότητες στον προορισμό που θα πάτε»

Τι υπάρχει τώρα: Ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, όπως η Expedia, προτείνουν προσφορές βασισμένες σε παλαιότερες εμπειρίες του χρήστη. Οι διαφημίσεις της Google και του Facebook βασίζονται στην τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Ιστοσελίδες ζωντανής συζήτησης αθλητικών γεγονότων

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Θα μπορείτε να συνομιλήσετε με άλλους ανθρώπους σε ζωντανό χρόνο, ενώ παρακολουθείτε ένα αθλητικό γεγονός»

Τι υπάρχει τώρα: Κοινωνικά δίκτυα, όπως το Twitter, που επιτρέπουν στους χρήστες να σχολιάζουν την ώρα που βλέπουν έναν αγώνα.

Έξυπνες διαφημίσεις

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Οι συσκευές θα έχουν έξυπνες διαφημίσεις. Θα ξέρουν τις τάσεις της αγοράς και θα παίζουν διαφημίσεις σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του χρήστη».

Τι υπάρχει τώρα: Αν ρίξετε μια ματιά στα δικά σας κοινωνικά δίκτυα, θα παρατηρήσετε ότι οι περισσότερες διαφημίσεις βασίζονται σε ιστοσελίδες που έχετε επισκεφθεί και στα ενδιαφέροντά σας.

Τηλεοράσεις συνδεδεμένες με ιστοσελίδες

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Τα προγράμματα της τηλεόρασης θα περιέχουν συνδέσμους σε σχετικές ιστοσελίδες και πληροφορίες».

Τι υπάρχει τώρα: Σχεδόν κάθε διαφήμιση ζητάει από τον χρήστη να ακολουθήσει την επιχείρηση στο Facebook ή το Twitter.

Διαδικτυακοί πίνακες συζήτησης

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Οι κάτοικοι των πόλεων και των χωρών θα μπορούν να κάνουν συζητήσεις με άλλους ανθρώπους που τους απασχολούν τα ίδια θέματα, όπως πολιτικά ή η ασφάλεια των πόλεων».

Τι υπάρχει τώρα: Πολλές ιστοσελίδες έχουν ένα μέρος όπου οι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν και να συνομιλήσουν μεταξύ τους, ενώ μερικά άλλα έχουν και φόρουμ.

Ιστοσελίδες βασισμένες στα ενδιαφέροντα

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Οι διαδικτυακές κοινότητες δεν θα επηρεάζονται από την τοποθεσία, αλλά από τα ενδιαφέροντά σας».

Τι υπάρχει τώρα: Πολλές ιστοσελίδες έχουν διευρυνθεί και περιέχουν τομείς που καλύπτουν μερικά θέματα σε μεγαλύτερο βάθος.

Λογισμικό διαχείρισης έργου

Μπιλ Γκέιτς: «Οι διευθυντές θα μπορούν να περιγράψουν διαδικτυακά ένα πρότζεκτ και να έχουν προτάσεις για το ποιοι είναι διαθέσιμοι και μπορούν να συνεργαστούν μαζί τους».

Τι υπάρχει τώρα: Πολλά λογισμικά στις επιχειρήσεις που καινοτομούν στο σχηματισμό ομάδων.

Διαδικτυακή πρόσληψη

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Ομοίως, οι άνθρωποι που ψάχνουν για δουλειά, θα μπορούν να βρουν διαδικτυακά»

Τι υπάρχει τώρα: Εφαρμογές όπως το LinkedIn, είναι σχεδιασμένες για να ανεβάζουμε το βιογραφικό μας και να βρούμε δουλειά με βάση τα ενδιάφεροντά μας.

Λογισμικό επιχειρηματικής κοινότητας

Η πρόβλεψη του Γκέιτς: «Οι εταιρίες θα μπορούν να υποβάλουν προσφορές προκειμένου να αναλάβουν κάποιο πρότζεκτ. Αυτό θα είναι καλό για τις μεγάλες εταιρίες που θα επιθυμούν να αναλάβουν κάποιο έργο που δεν είχαν πραγματοποιήσει μέχρι τότε αλλά και για τις εταιρίες που ψάχνουν για νέους πελάτες».

Τι υπάρχει τώρα: Πολλά λογισμικά επικεντρώνονται σε αυτό τον τομέα, ώστε οι χρήστες να φτάσουν σε άλλες επιχειρήσεις, προκειμένου να ξεκινήσουν συζητήσεις που μπορούν να αποφέρουν μεγαλύτερες συμφωνίες.

Είχε προβλέψει και την πανδημία

Πέρα από την τεχνολογία, είναι γνωστό ότι ο Μπιλ Γκέιτς ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για το περιβάλλον και άλλα κοινωνικά θέματα. Έτσι, πριν από πέντε χρόνια είχε προβλέψει την κατάσταση, εκφράζοντας μέσω συνέντευξής του τη μεγαλύτερη ανησυχία του:

«Αξιολογώ την πιθανότητα ενός πυρηνικού πολέμου κατά τη διάρκεια της ζωής μου να είναι αρκετά χαμηλή. Αξιολογώ την πιθανότητα μιας εκτεταμένης επιδημίας, πολύ χειρότερη από την Ebola, κατά τη διάρκεια της ζωής μου, ακόμη και πάνω από 50%».

«Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα εμφανιστεί ένα ξέσπασμα πανδημίας στις επόμενες δεκαετίες. Είναι ιδιαίτερα τρομακτικό», έλεγε ο Gates, «δεδομένου του τρόπου με τον οποίο αντιδράσαμε στην τελευταία επιδημία: Η επιδημία Ebola του περασμένου έτους έδειξε πόσο δεν έχει γίνει παγκόσμια η αντιμετώπιση μολυσματικών ασθενειών. Η τελευταία εκτεταμένη φονική επιδημία ήταν η ισπανική γρίπη. Αυτό που είναι ακόμη πιο τρομακτικό είναι ότι δεν γνωρίζουμε καν από πού προήλθε η ισπανική γρίπη – λεγόταν μόνο «ισπανική γρίπη» επειδή ο Τύπος στην Ισπανία ήταν ο πρώτος που το ανέφερε».

inView

Ποια είναι η πλατφόρμα Bluesky που έκλεψε 700.000 χρήστες από το X μετά τις αμερικανικές εκλογές;

Σύμφωνα με ειδικούς, το Bluesky έχει μετατραπεί σε «καταφύγιο» για τους πρώην πλέον χρήστες του Χ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024