Μαρίνα Ραφαήλ: Ποια είναι η γοητευτική κληρονόμος των Swarovski
Η Μαρίνα Ραφαήλ τον Νοέμβριο του 2019 άνοιξε το δικό της Pop-up κατάστημα του brand Marina Raphael και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό
- Δίδυμες πήγαν να κάνουν το «κόλπο γκρόσο» στη δουλειά, τις πήραν χαμπάρι και έγιναν viral
- Πέθανε η 18χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο στο Αγρίνιο – Και δεύτερο παιδί θρηνεί η οικογένεια
- Στοιχεία σοκ για την ενδοοικογενειακή βία: Πάνω από 15.000 γυναίκες έχουν πέσει θύματα σε δέκα μήνες
- Οι παράγοντες που καθορίζουν τις τιμές στη φέτα - «Είναι πλέον αδικαιολόγητες» λένε οι παραγωγοί
Γόνος ιστορικής οικογένειας, πανέμορφη και ταλαντούχα. Η Μαρίνα Ραφαήλ είναι μόλις 22 ετών, έχει δημιουργήσει την δική της πολύ κερδοφόρα εταιρεία και έχει συνδέσει ήδη το όνομά της με τις πολυτελείς τσάντες.
Η νεαρή επιχειρηματίας είναι γόνος της οικογένειας Swarovski και έχει γεννηθεί στην Ελλάδα. Μετά τις βασικές σπουδές της πήγε στον Λονδίνο για Διοίκηση Επιχειρήσεων ωστόσο φάνηκε ότι η πράξη την γοητεύει πιο πολύ από την θεωρία.
Η Μαρίνα Ραφαήλ τον Νοέμβριο του 2019 άνοιξε το δικό της Pop-up κατάστημα του brand Marina Raphael και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ακολουθώντας τις τάσεις, το brand έκανε το επόμενο βήμα δίνοντας έμφαση στην ψηφιακή επικοινωνία με τους καταναλωτές, αλλά και δημιουργώντας νέες συνεργασίες, μεταξύ των οποίων και με τη γαλλική εταιρεία δερμοκαλλυντικών Vichy.
Ενώ, ενίσχυσε και το κοινωνικό προφίλ της εταιρείας δωρίζοντας το 20% των εσόδων από τις πωλήσεις σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς. «Πιστεύω ότι δεν νιώθαμε ένοχοι να προωθούμε τα προϊόντα μας εν μέσω κρίσης, επειδή με κάθε πώληση βοηθούσαμε με κάποιο τρόπο» δήλωσε σχετικά η Ραφαήλ.
Παράλληλα, για την προώθηση της, σύμφωνα με το businessinsider.in η εταιρεία αξιοποίησε εργαλεία όπως η αποστολή παζλ και άλλων διαδραστικών «δώρων» προς τους υποστηρικτές της. Ένας επιχειρηματίας που θέλει να επιβιώσει «πρέπει να προσαρμόζεται σε κάθε κατάσταση και να βρίσκει γρήγορες και ευέλικτες λύσεις» δήλωσε η ίδια, σε πρόσφατη συνέντευξη της στο Insider. Στην περίπτωση της δικής της εταιρείας, σχολίασε πως καταγράφηκε ρεκόρ ανάπτυξης και πως προβλέπεται αύξηση πωλήσεων κατά 240%, μέχρι το τέλος του 2021.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δρόμος προς την κορυφή
Μπορεί η εταιρεία να έχει την έδρα της στην Ελλάδα, ωστόσο, αν λάβουμε υπόψιν μας το μέγεθος της επιτυχίας, οι δραστηριότητές της επιχείρησης επεκτείνονται φυσικά και εκτός συνόρων. Η έδρα λοιπόν των δημοσίων σχέσεων για το εμπορικό σήμα βρίσκονται στο Λονδίνο, ο αντιπρόσωπος πωλήσεων βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, ο ποιοτικός έλεγχος στην Αυστραλία και η παραγωγή τσαντών στη Φλωρεντία.
Αφότου ξέσπασε η πανδημία, η ίδια και οι συνεργάτες της προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες των καταναλωτών, αποφάσισαν να επικεντρωθούν στη βελτίωση της επικοινωνιακής τους στρατηγικής δίνοντας έμφαση στη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η εταιρεία ξεκίνησε τότε συνεργασίες με διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της γαλλικής εταιρείας προϊόντων περιποίησης δέρματος Vichy, για να προωθήσει τα προϊόντα της. Όταν έκλεισαν τα εργοστάσια στην Ιταλία, ο ποιοτικός έλεγχος στην Αυστραλία μπόρεσε να αυξήσει την παραγωγή του και έτσι η εταιρεία της Μαρίνας Ραφαήλ δεν κατέγραψε σημαντικές ζημιές.
Μια σημαντική πρόκληση για την ίδια, ωστόσο, ήταν η επικοινωνία μέσω WhatsApp και Zoom κυρίως επειδή έπρεπε να σχεδιάσει τσάντες χωρίς να αγγίξει ποτέ τα υφάσματα ή να δει από κοντά το τελικό αποτέλεσμα. Η εταιρεία όμως, δεν μπορούσε απλώς να σταματήσει την πώληση ή την παραγωγή των προϊόντων της. «Τότε οι προμηθευτές μας θα είχαν πρόβλημα, η ομάδα παραγωγής μας θα είχε πρόβλημα. Πολλοί άνθρωποι θα έχαναν τη δουλειά τους» δηλώνει.
Για το λόγο αυτό, η ίδια και η ομάδα της αποφάσισαν να ενισχύσουν το κοινωνικό προφίλ της εταιρείας δωρίζοντας το 20% των εσόδων από τις πωλήσεις σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς. Οι αγοραστές ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα για έναν τέτοιο σκοπό. «Νομίζω πως αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο δεν αισθανθήκαμε ένοχοι για την προώθηση των προϊόντων μας, γιατί με κάθε πώληση βοηθούσαμε και προσφέραμε σε όσους είχαν ανάγκη» δηλώνει.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις