Pagani Huayra R: Η λέγκα της σπορ εκκεντρικότητας
To Ηuayra απέκτησε μόλις μια αγωνιστική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 30 αντίτυπα και υπόσχεται μια σχεδόν μεταφυσική εμπειρία για τους λάτρεις του είδους.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
H ιταλική φίρμα με την εξειδίκευση στα εξωπραγματικά supercar παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα το οποίο αποτελεί μια ακόμα πιο ικανή έκδοση του Huayra, προορισμένη για χρήση σε πίστα.
Mε βάρος μόλις 1.050 κιλών τo Pagani Huayra R επιστρέφει στην ατμοσφαιρική ισχύ καθώς σε αντίθεση με την νόμιμη για τον δρόμο παραλλαγή του, αξιοποιεί έναν V12 κινητήρα 6,0 λίτρων ο οποίος ανεβάζει το όριο στροφών στις 9.000 σ.α.λ. προσφέροντας ισχύ 850 ίππων και 750 Nm ροπής.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο υπογράφει η γερμανική ομάδα HWA η οποία έχει δημιουργεί αγωνιστικές παραλλαγές της Mercedes-AMG GT και συμμετέχει στα πρωταθλήματα Formula2, Formula 3 και Formula E.
Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο πλαίσιο, καθώς το ανθρακονημάτινο monocoque έχει ενισχύσει την στρεπτική του ακαμψία κατά επιπλέον 16% ενώ στην προκειμένη περίπτωση τα καθίσματα αποτελούν μέρος καθώς έχουν συναρμοστεί απευθείας στο σασί.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, το σύστημα πέδησης που αποτελείται από carbon κεραμικά δισκόφρενα υπογράφει η Brembo, ενώ η APP αναλαμβάνει τους τροχούς των 19 ιντσών που ντύνονται με αγωνιστικά ελαστικά της Pirelli.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το ανασχεδιασμένο τιμόνι μέσω του οποίου ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να παραμετροποιήσει τις ρυθμίσεις του traction control, του ABS αλλά και να επικοινωνήσει με τα pits. H ανάρτηση επιδέχεται επίσης ρύθμιση η οποία πραγματοποιείται μέσω ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα.
Το Huayra R διαθέτει επίσης και σύστημα παρακολούθησης της τηλεμετρίας προκειμένου να μπορεί αξιολογεί τις επιδόσεις των μηχανικών μερών αλλά και να αξιοποιήσει τα δεδομένα προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις του.
Στις βελτιώσεις συνυπολογίστε και το νέο πιο επιθετικό soundtrack το οποίο προέρχεται από το σύστημα εξαγωγής από αλουμίνιο της Inconel και σχεδιάστηκε για να θυμίζει μονοθέσια της F1 από το ένδοξο ευχάριστα θορυβώδες παρελθόν.
Σύμφωνα με τις συστάσεις του Huayra θα κατασκευαστεί σε μόλις 30 αντίτυπα κάθε ένα από τα οποία κοστίζει 2,6 εκ. ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι φόροι ενώ υπόσχεται για τους ιδιοκτήτες του τη διοργάνωση πλείστων αγωνιστικών events προκειμένου να ξεδιπλώσουν τα πληθωρικά ταλέντα του.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις