Μάικ Αμίρι: Νέο βραβείο για τους αμερικανούς σχεδιαστές μόδας
Ο Μάικ Αμίρι θεσμοθέτησε βραβείο για νέους Αμερικανούς σχεδιαστές μόδας
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Ο Μάικ Αμίρι (Mike Amiri) προσφέρει για να βοηθήσει την επόμενη γενιά ταλέντων στη μόδα.
Ο σχεδιαστής από την Καλιφόρνια θεσμοθέτησε το βραβείο Amiri και ένα πρόγραμμα – θερμοκοιτίδα για ανερχόμενους σχεδιαστές.
Ο Αμίρι, ιδρυτής και σχεδιαστής του brand ανδρικών ενδυμάτων χρηματοδοτεί το βραβείο, το οποίο περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα καθοδήγησης ενός έτους και ένα χρηματικό έπαθλο 100.000 δολαρίων για έναν Αμερικανό σχεδιαστή.
«I want to provide a resource that has the potential to change someone’s life,» said the L.A. designer of the $100,000 annual prize.
Δημοσιεύτηκε από WWD στις Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2021
«Ως ανεξάρτητος σχεδιαστής, είχα το προνόμιο να διαμορφώσω ένα αντισυμβατικό μονοπάτι και να επιτύχω έξω από το σημερινό κατεστημένο» αναφέρει ο Αμίρι σύμφωνα με το ΑΠΕ.
View this post on Instagram
«Το βραβείο Amiri είναι προσαρμοσμένο για νέους σχεδιαστές που συχνά παραβλέπονται και θα έχουν βοήθεια στην παροχή ευκαιριών, γνώσεων και πόρων για τη δημιουργία μιας βάσης για επιτυχία» διευκρίνισε.
«Ο κόσμος μας είναι παγκοσμιοποιημένος και η επιρροή που προέρχεται από διάφορα μέρη του κόσμου είναι αυτό που κάνει τη μόδα επίσης παγκόσμια. Είμαι βέβαιος ότι οι νέοι Αμερικανοί σχεδιαστές που θα φέρουμε στο προσκήνιο με αυτήν την πρωτοβουλία θα προσφέρουν ενδιαφέρουσες προτάσεις και ανυπομονώ να με εμπνεύσουν» δήλωσε ο Ρέντζο Ρόσο πρόεδρος του ομίλου Only the Bravo, μέλος της κριτικής επιτροπής που θα επιλέγει τον σχεδιαστή που θα διακρίνεται.
Τα υπόλοιπα μέλη είναι η στυλίστρια, Κάρλα Γουέλς, ο διευθυντής δημιουργικού της Diesel, Γκλεν Μάρτενς, η διευθύντρια ψηφιακής στρατηγικής του Harper’s Bazaar’s, Νίκι Ογκουνάικ, ο Κρις Γκιμπς του Union και ο ιδιοκτήτης του Spunge, Σαλέχε Μπέμπουρι.
Ο Αμίρι έκανε καριέρα ντύνοντας μουσικούς, επεκτάθηκε σε συλλογές capsule για εμπόρους λιανικής πώλησης στο Λος Άντζελες και στη συνέχεια δημιούργησε ολοκληρωμένη ready to wear σειρά το 2014.
Ο Ρόσο του Only the Brave επένδυσε στο brand Amiri το 2019 συμβάλλοντας στην ενίσχυση του διεθνούς προφίλ και των πωλήσεών του.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2010, η συγκεκριμένη θα μπορούσε να θεωρηθεί μία μη παραδοσιακή πορεία, καθώς βρέθηκε από τον κόσμο της ψυχαγωγίας στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, αλλά η πορεία του Μάικ Αμίρι γίνεται πλέον ο κανόνας για άλλα ταλέντα στην Αμερική των οποίων η εμπειρία από πρώτο χέρι στη μόδα είναι πιο πιθανό να έχει συμβεί σε μια περιοδεία μουσικού παρά στη Σχολή Σχεδίου Πάρσονς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις