VW Golf R Estate: Επιδόσεις… στην πράξη
Το Golf R σε πρακτική station wagon έκδοση βρίσκεται καθ΄οδόν, συνεχίζοντας τις δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring όπου εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό εν όψει της επικείμενης πρεμιέρας του.
- Τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν και Ερντογάν – Τι είπαν για τις εμπορικές σχέσεις
- Διακινούσαν υλικό παιδικής πορνογραφίας στο διαδίκτυο - Πλάνα σοκ με κακοποίηση νηπίων
- Ισχυροί άνεμοι στη Φθιώτιδα ξερίζωσαν δέντρα και ξήλωσαν τέντες - Σοβαρές ζημιές σε σκάφη
- Economist: Τι θα κάνει ο νέος «τσάρος» της αμερικανικής οικονομίας που επέλεξε ο Τραμπ
Φωτογραφίες: Automedia
Με δεδομένο ότι η hatchback έκδοση του Golf R βρίσκεται ήδη αναμεσά μας, οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας δεν μπήκαν στον κόπο να καμουφλάρουν την πρακτικότερη έκδοση του μοντέλου που συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στο γνώριμο όσο και ιδανικό για το είδος, έδαφος του Nurburgring, εν όψει της πρεμιέρας του που αναμένεται εντός του 2021.
Όπως και το hatchback, το Golf R SW βάφεται στην χαρακτηριστική μπλε απόχρωση των R, διαθέτοντας έναν ανάλογα «σκαμμένο» προφυλακτήρα ο οποίος ενσωματώνει μεγαλύτερη γρίλια, όπως επιβάλλουν οι αυξημένες ανάγκες ψύξης του κινητήρα.
Ξεχωρίζουν επίσης οι μεγαλύτεροι τροχοί με τις χαρακτηριστικές ζάντες πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι μπλε δαγκάνες του ισχυρότερου συστήματος πέδησης.
Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει επίσης τα φαρδύτερα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ, πίσω δεσπόζει ο πιο ανάγλυφα σχεδιασμένος προφυλακτήρας και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Και στην περίπτωση της πρακτικότερης έκδοσης αναμένεται να προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής για σύστημα εξαγωγής με την υπογραφή Akrapovic.
Δεν αναμένονται ιδιαίτερες εκπλήξεις σε ό,τι αφορά τον κινητήρα ο οποίος θα είναι αντίστοιχος του hatchback, εν προκειμένω ο δίλιτρος turbo τετρακύλινδρος των 320 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και τετρακίνηση.
Στην περίπτωση του hatchback ο συγκεκριμένος συνδυασμός εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα ωστόσο στην περίπτωση του station wagon, με δεδομένο και το μεγαλύτερο βάρος αυτός ο χρόνος αναμένεται να αυξηθεί κατά ένα με δύο δέκατα.
Στην εξίσωση συνυπολογίστε την πιο σπορ ανάρτηση η οποία θα μειώσει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό ενώ το παρών θα δώσει και σύστημα διαχείρισης ροπής για το πίσω άξονα αλλά και το ολιστικό σύστημα διαχείρισης των ρυθμίσεων του πλαισίου το οποίο περιλαμβάνει μπλοκέ διαφορικό και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με 15 διαφορετικές δυνατότητες παραμετροποίησης.
Αυτό που μένει να διαπιστωθεί είναι κατά πόσο η παρουσία συστήματος τετρακίνησης και η σοφιστικέ ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θα αφαιρέσει κάποια από τα 611 λίτρα της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ.
Η πρεμιέρα του Golf R SW αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του β΄εξαμήνου της χρονιάς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις