Σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις από το «black out» στη διώρυγα του Σουέζ
Το κοντέινερ Ever Green μήκους 400 μέτρων και 200.000 τόνων έχει κολλήσει και στις δύο πλευρές της διώρυγας του Σουέζ
Σχεδόν 10 δισ. δολάρια ημερησίως υπολογίζεται πως είναι η ζημιά στο Σουέζ, την ώρα που πάνω από 160 πλοία αποκλεισμένα και η τιμή του πετρελαίου εκτοξεύθηκε στο +6%.
Το κοντέινερ Ever Green μήκους 400 μέτρων και 200.000 τόνων έχει κολλήσει και στις δύο πλευρές της διώρυγας του Σουέζ.
Πρόκειται για τεράστιο πλοίο τόσο μεγάλο σε μήκος όσο το Empire State building σε ύψος εμποδίζοντας τη διέλευση των πλοίων για περισσότερο από 48 ώρες.
Η διώρυγα του Σουέζ είναι ο πιο σημαντικός εμπορικός δρόμος του κόσμου που ενώνει τη Μεσόγειο με την Ερυθρά θάλασσα και αυτό το περιστατικό θα έχει συνέπειες στο διεθνές εμπόριο.
We’ve been receiving a lot of requests asking us to compare traffic today at the #SuezCanal with a normal day at the waterway.
So here you go, using our Playback feature, one day last week in contrast with the last 24 hours. pic.twitter.com/pnByGshl3u— MarineTraffic (@MarineTraffic) March 24, 2021
Μέχρι στιγμής, οι προσπάθειες ρυμουλκών για την απομάκρυνσή του έχουν αποτύχει.
Από την πλευρά της, η ιαπωνική εταιρεία που είναι ιδιοκτήτρια του πλοίου, ζήτησε συγγνώμη και δήλωσε η επιχείρηση αποκόλλησης είναι «εξαιρετικά δύσκολη».
Φόβος να μείνει κλειστή για «εβδομάδες»
Σύμφωνα με την ολλανδική εταιρεία Smit Salvage, η οποία προσελήφθη από την εταιρεία διαχείρισης του πλοίου να βοηθήσει στην αποκόλληση του πλοίου, η επιχείρηση θα μπορούσε να διαρκέσει «ημέρες ή και εβδομάδες».
Η Evergreen ανέθεσε σε ομάδες ειδικών της Smit Salvage, όπως επίσης της ιαπωνικής εταιρείας Nippon Salvage, να εκπονήσουν «αποτελεσματικότερο σχέδιο» για την αποκόλληση του πλοίου.
- Μοζαμβίκη: Τουλάχιστον 73 νεκροί από το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Η ανάρτηση – «φωτιά» του Φουρνιέ για την αναβολή του παιχνιδιού Παρί – Φενερμπαχτσέ (pic)
- Praktiker Hellas: Επανεγκαίνια του πλήρως ανακαινισμένου καταστήματος της στην Καλαμάτα
- Παππάς: Οι μειώσεις των τραπεζικών προμηθειών δεν είναι «θαύμα» Μητσοτάκη, προβλέπονται από την ΕΕ
- Βολοντίμιρ Ζελένσκι: Δεν υπήρξαν συμφωνίες της Κωνταντινούπολης, ήταν η απάντηση στο τελεσίγραφο της Ρωσίας
- Το «άσχημο» χριστουγεννιάτικο πουλόβερ που όλοι αγαπάμε να μισούμε