Μια πρώτη ματιά στη νέα εντυπωσιακή μπουτίκ Bulgari
Το αρχιτεκτονικό γραφείο MRDV ολοκλήρωσε την μπουτίκ Bulgari στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Το αρχιτεκτονικό γραφείο MRDV ολοκλήρωσε την μπουτίκ Bulgari στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης.
Μετά την μπουτίκ του οίκου κοσμημάτων στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας Κουάλα Λουμπούρ η οποία εγκαινιάστηκε το 2018, το ολλανδικό αρχιτεκτονικό γραφείο σχεδίασε την πρόσοψη της μπουτίκ Bulgari στο πολυκατάστημα IconSiam της Μπανγκόκ, ένα από τα μεγαλύτερα mall της Ασίας.
We’re finally able to show our second completed Bulgari façade in #Bangkok! The design employs the same motif, inspired…
Δημοσιεύτηκε από MVRDV στις Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021
«Με αυτό το σχέδιο φέρνουμε ένα ρωμαϊκό πάθος για ζωή στην Μπανγκόκ» είπε ο εκ των ιδρυτών του MRDV, Jacob Van Rijs.
«Δουλεύουμε, ταυτόχρονα, σε πολλά καταστήματα Bulgari, εξασφαλίζοντας πάντα να χρησιμοποιούμε ως βάση υψηλής ποιότητας υλικά όπως φυσική πέτρα, σκούρο γυαλί, χαλκό και χρυσό. Αν και όλα τα ντιζάιν είναι μοναδικά σε σχέση με την εκάστοτε τοποθεσία, κάθε ένα θα έχει ένα διακριτό Bulgari χαρακτηριστικό».
Τα ντιζάιν του αρχιτεκτονικού γραφείου, όπως αναφέρει σχετικά το ΑΠΕ, αντλούν έμπνευση από τις θύρες και κορνίς του πρώτου καταστήματος του Bulgari στη Ρώμη, το οποίο από το 1905 βρίσκεται στη Via dei Condotti.
Το σχήμα αυτής της κορνίς είναι το μοτίβο που χρησιμοποιεί το MRDV ως νήμα σε όλες τις προσόψεις, σε μια ποικιλία συνδυασμών που του επιτρέπουν να πειραματίζεται με ασύμμετρα σχήματα και καινοτόμα υλικά.
Στη μπουτίκ στο mall IconSiam, δόθηκε έμφαση στην κομψότητα, με την πρόσοψη να ολοκληρώνεται με ορείχαλκο συνδυασμένο με διαφορετικά είδη υάλου.
Αυτό το εντυπωσιακό χρυσό εφέ τραβάει την προσοχή των επισκεπτών καθώς ανεβαίνουν με τις κυλιόμενες σκάλες του mall, οι οποίες καταλήγουν ακριβώς μπροστά στην μπουτίκ.
Παράλληλα, τα παράθυρα έχουν διαφορετικά χρώματα και διαφορετικό βαθμό διαφάνειας, ανάλογα με τις χρήσεις στους χώρους πίσω: στο ισόγειο της μπουτίκ, διαφανές γυαλί χρησιμοποιείται στις βιτρίνες, ενώ δύο ορόφους πιο ψηλά αδιαφανή παράθυρα είναι τοποθετημένα σε στρατηγικά σημεία για να εξασφαλίζεται ιδιωτικό περιβάλλον για όσους χρησιμοποιούν το VIP lounge στον τελευταίο όροφο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις