Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Αυξάνεται η παγκόσμια αγορά γάλακτος βρώμης

Αυξάνεται η παγκόσμια αγορά γάλακτος βρώμης

Αύξηση 7% αναμένεται να σημειώσει εντός των επομένων 10 ετών η παγκόσμια αγορά γάλακτος βρώμης.

Συνεχώς αυξάνεται η κατανάλωση του πλούσιου σε φυτικές ίνες και εξίσου υψηλής διατροφικής αξίας γάλακτος βρώμης, ως υποκατάστατο του γάλακτος ζωικής προέλευσης, υπό το φως ολοένα αυξανόμενης ευαισθητοποίησης των καταναλωτών, ιδιαιτέρως νεαρότερης ηλικίας, για υγεία και ευεξία.

Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας «Persistent Market Research» ο αθροιστικός ετήσιος ρυθμός αύξησης της παγκόσμιας αγοράς του συγκεκριμένου προϊόντος αναμένεται να επιταχυνθεί, ανερχόμενος σε 7%, εντός του χρονικού διαστήματος 2020 – 2030, έναντι αύξησης 4,8% εντός της πενταετίας 2015 – 2019.

Σε ότι αφορά ειδικότερα σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, ο αντίστοιχος ρυθμός αναμένεται να ανέλθει σε 6% στις ΗΠΑ, ενώ υψηλότερους ρυθμούς, πέριξ του 10,5%, αναμένεται να σημειώσουν οι αγορές της Ινδίας και της Κίνας, ως αποτέλεσμα συνεχούς ανόδου της εισοδηματικής στάθμης των καταναλωτών στις εν λόγω αγορές.

Σημαντική ώθηση στην αγορά αναμένεται να δώσουν επίσης παράγοντες όπως:

– η παρουσίαση νέων προϊόντων με διαφορετικές γεύσεις, καθώς και η εμφάνιση βιολογικών προϊόντων, ιδιαίτερη προτίμηση στα οποία επιδεικνύει η ευρωπαϊκή αγορά.

– Ο αναμενόμενος περιορισμός της προτίμησης των καταναλωτών σε ροφήματα που περιέχουν λακτόζη (το 30% του παγκόσμιου πληθυσμού θεωρείται ότι παρουσιάζει δυσανεξία στη λακτόζη, ποσοστό που βαίνει αυξανόμενο), ή (θεωρούνται ότι) είναι αλλεργιογόνα.

– Η ευεργετική, επιστημονικώς επιβεβαιωμένη, επίδραση της βρώμης στον περιορισμό της χοληστερίνης.

– Η αυξανόμενη αποστροφή των καταναλωτών για προϊόντα που περιέχουν μεταλλαγμένα, γεγονός, που αναμένεται να ενισχύσει την κατανάλωση βιολογικού γάλακτος βρώμης.

– Η αύξηση του αριθμού των καταναλωτών στις ώριμες αγορές της Ευρώπης και βορείου Αμερικής που ακολουθούν φυτοφαγική διατροφή, δίνοντας έτσι ώθηση σε πάσης φύσεως μη ζωικής προέλευσης προϊόντα.

Must in

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τι απαντά η εταιρεία για το λογότυπο

Στο πλαίσιο του νέου Διαγωνισμού υποβλήθηκαν οκτώ (8) προσφορές, τις οποίες η Επιτροπή Διαγωνισμού της Ελληνικό Μετρό ομόφωνα απέρριψε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024