Κοροναϊός : Τι δείχνουν τα στοιχεία για την κινητικότητα στους δρόμους σε σχέση με το πρώτο lockdown
Όλη η συζήτηση για χαλάρωση των μέτρων σε μεγάλο βαθμό εκκινεί από την κοινή παραδοχή ότι το φετινό lockdown δεν εφαρμόστηκε ούτε κατά προσέγγιση, όπως το περσινό, κάτι που αποδεικνύουν και οι αριθμοί
- Η κάρτα που συνήθως οι οδηγοί λησμονούν να ανανεώσουν - Στα 200 ευρώ το πρόστιμο
- Κύκλοι ΣΥΡΙΖΑ για Κασσελάκη: Επιχειρεί με fake news να φτιάξει παράλληλο μηχανισμό εντός και εκτός κόμματος
- «Εβαζε μαξιλάρι στο πρόσωπο της αδελφής της και της έκοβε την ανάσα»
- Πόσο θωρακισμένη είναι η πολύπαθη Μάνδρα μετά από δύο πλημμύρες και δύο πυρκαγιές;
Όλη η συζήτηση για χαλάρωση των μέτρων σε μεγάλο βαθμό εκκινεί από την κοινή παραδοχή ότι το φετινό lockdown δεν εφαρμόστηκε ούτε κατά προσέγγιση, όπως το περσινό, κάτι που αποδεικνύουν και οι αριθμοί.
Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σε έρευνα που προΐσταται ο Γιώργος Γιαννής, παρουσιάζει στοιχεία που δείχνουν με ξεκάθαρο τρόπο ότι, ενώ στο πρώτο lockdown η κυκλοφορία με το αυτοκίνητο μειώθηκε σε σχέση με την κανονική περίοδο πριν από την πανδημία κατά 70%, στο δεύτερο lockdown είχαμε αύξηση στην κυκλοφορία με το αυτοκίνητο κατά 110%.
Κυκλοφορία αυτοκινήτων
Πρώτο lockdown: -70% σε σχέση με την περίοδο πριν το lockdown
Δεύτερο lockdown: +110% σε σχέση με το πρώτο lockdown
Κυκλοφορία πεζών
Πρώτο lockdown: -68% σε σχέση με την περίοδο πριν το πρώτο lockdown
Δεύτερο lockdown: +98% σε σχέση με το πρώτο lockdown
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις