Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Νέο πρόσωπο για τη μπουτίκ Louis Vuitton στο Τόκιο

Νέο πρόσωπο για τη μπουτίκ Louis Vuitton στο Τόκιο

Πριν λίγες ημέρες, αποκαλύφθηκε το νέο πρόσωπό της μπουτίκ Louis Vuitton στο Τόκιο το οποίο μοιάζει με υδάτινη κολόνα, με την αστραφτερή πρόσοψη να αντανακλά τις ηλιαχτίδες και το γύρω περιβάλλον.

Εδώ και τρία χρόνια, σκαλωσιές κάλυπταν το εξωτερικό της παλαιότερης μπουτίκ του Louis Vuitton στην Ιαπωνία· η μπουτίκ Ginza Namiki-Dori στην περίφημη συνοικία Γκίνζα της ιαπωνικής πρωτεύουσας είχε δημιουργηθεί το 1981.

Πριν λίγες ημέρες, αποκαλύφθηκε το νέο πρόσωπό της το οποίο μοιάζει με υδάτινη κολόνα, με την αστραφτερή πρόσοψη να αντανακλά τις ηλιαχτίδες και το γύρω περιβάλλον.

View this post on Instagram

A post shared by MELK & HONNING (@melkoghonning)

View this post on Instagram

A post shared by vision (@nofakehype)


Σχεδιάστηκε από το δίδυμο που σχεδίασε τη μπουτίκ του οίκου στην Οζάκα και η οποία εγκαινιάστηκε πέρυσι: τον Ιάπωνα αρχιτέκτονα Jun Aoki που σχεδίασε την πρόσοψη και τον με έδρα τη Νέα Υόρκη Peter Marino που σχεδίασε τους εσωτερικούς χώρους.

Με έμπνευση όπως αναφέρει το ΑΠΕ, τις αντανακλάσεις στο νερό, το γραφείο Jun Aoki & Associates σχεδίασε το όλο καμπύλες και ρυτιδισμούς εξωτερικό δημιουργώντας ένα εφέ τριών διαστάσεων.

Το εφέ ενισχύεται από δίχρωμο γυαλί το οποίο γεννά ατέλειωτες χρωματικές παραλλαγές.

Οι εσωτερικοί χώροι που σχεδίασε ο Peter Marino θέλουν να δώσουν έμφαση στην οργανική όψη της μπουτίκ. Ραχοκοκαλιά είναι η δρύινη κλίμακα με υάλινο παραπέτο.

Σε πολλές μορφές, χρήση χρώματος. Οι αποχρώσεις των επίπλων των Pierre Paulin και Stefan Leo συμπληρώνονται από ένα τοίχο – σε δεύτερη σκάλα στο πίσω μέρος του καταστήματος, η οποία υψώνεται σε τέσσερις ορόφους – που είναι διακοσμημένος με μια γύψινη ερμηνεία του έργου ζωγραφικής «Wave Blue Line» (1977) της Kimiko Fujimura.

Η εμπειρία του επισκέπτη κορυφώνεται στον τελευταίο όροφο, στο «Le Café V» όπου ο διάσημος σεφ Yosuke Suga συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τον γαλλικό οίκο. Από τα τέλη Απριλίου, το καφέ θα διαθέτει και σημείο πώλησης μπάρας σοκολάτας, της Chocolat V, με τα χρώματα του Louis Vuitton (αυτό, για πρώτη φορά στην ιστορία του οίκου).

«Η εξαιρετικά σύγχρονη εμφάνιση του κτηρίου ερμηνεύει τις αντανακλάσεις του νερού ως ένα υλικό φαινόμενο» σημείωσαν από τον Louis Vuitton.

«Ποιητικό, αλλά παιγνιώδες· να λαμπυρίζει και να είναι ρυθμικό…

Η πρόσοψη του Jun Aoki είναι μονολιθική και, ταυτόχρονα, εμποτισμένη με ρευστότητα – η δική του αναπαράσταση της “υδάτινης κολόνας”. Χαμηλά, το κτήριο αντικατοπτρίζει τον δυναμισμό της Γκίνζα· πιο ψηλά, οι γειτονικοί ουρανοξύστες γίνονται κυματιστές οπτασίες, ενώ ο ουρανός περνά από το γυαλί σηματοδοτώντας το πέρασμα της μέρας».

inView

Οδοιπορικό στην αμερικανική πόλη όπου κυριαρχούν τα καλογραμμωμένα κορμιά - «Οι άνθρωποι υποφέρουν σιωπηλά»

Στο Μπόλντερ μόνο το 12% των κατοίκων είναι υπέρβαρο και όλοι οι υπόλοιποι γυμνάζονται με ευλάβεια.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024