Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
«i-AGRIC» προς εξυπηρέτηση των αγροτών

«i-AGRIC» προς εξυπηρέτηση των αγροτών

Mία καινοτόμα mobile πλατφόρμα για «έξυπνες» συσκευές (smartphones) υλοποίησε το ΥπΑΑΤ, στο πλαίσιο της ανάπτυξης και παροχής νέων υπηρεσιών συστημάτων βέλτιστης πληροφόρησης - ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του αγροτικού πληθυσμού.

Η νέα εφαρμογή «i-AGRIC» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης/συμβουλευτικής.

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή προσφέρει:

-Υπηρεσίες εξατομικευμένων ειδοποιήσεων: Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τις κατηγορίες/τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις, γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή/και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για ότι πραγματικά τον ενδιαφέρει.

-Υπηρεσίες προσωποποιημένης ενημέρωσης: Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους μέσω taxisnet, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με αιτήματα και υποθέσεις τους. Ενδεικτικά:

• Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ

• Μεταβίβαση δικαιωμάτων ΟΠΕΚΕΠΕ

• Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

• Οφειλές προς ΕΛΓΑ

• Διοικητικό στάδιο αιτήσεων αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

-Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης – συμβουλευτικής: Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής.

Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού, αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή/και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του.

Τα αιτήματα των πολιτών είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα εκείνη τη στιγμή. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνουν, οι πύλες εισόδου αιτημάτων στο Υπουργείο (ticketing system) και στους εποπτευομένους φορείς, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης, προκειμένου να το διεκπεραιώσουν.

Η απάντηση της Υπηρεσίας στέλνεται στη θυρίδα του κινητού του χρήστη.

Must in

Κύριε Λανουά πως το λένε στα γαλλικά; Ποτέ ξανά τον Ολυμπιακό, Παπαπέτρου και Τσέτσιλας (vid)

Όσα συνέβησαν απόψε στο Φάληρο με VAR (Παπαπέτρου) και AVAR (Τσέτσιλας) δημιουργούν δεδικασμένο. Και…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο