Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Gucci sneakers εικονικής πραγματικότητας δια χειρός Alessandro Michele

Gucci sneakers εικονικής πραγματικότητας δια χειρός Alessandro Michele

Είναι η πρώτη φορά που ο ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας Gucci σχεδιάζει αθλητικό υπόδημα που υπάρχει μόνο στον εικονικό κόσμο.

Ένα ζευγάρι αποκλειστικά και μόνο ψηφιακά αθλητικά υποδήματα, με νέον χρώματα, τα οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να χρησιμοποιούν σε διευρυμένη πραγματικότητα ή να τα «φορούν» σε φωτογραφίες τους για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχεδίασε ο Alessandro Michele, διευθυντής δημιουργικού στον Gucci.

Τα αθλητικά υποδήματα αυτά ήταν προϊόν συνεργασίας του ιταλικού οίκου με την πλατφόρμα διευρυμένης πραγματικότητας μόδας Wanna και ο διάσημος ιταλικός οίκος μόδας ξεκίνησε να τα πουλά έναντι μόλις 11,99 δολαρίων (10,22 ευρώ).

«Σε πέντε ή ίσως 10 χρόνια, ένα σχετικά μεγάλο κομμάτι των εσόδων των οίκων μόδας θα προέρχεται από ψηφιακά προϊόντα» είπε, μιλώντας στο Business of Fashion, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Wanna, Sergey Arkhangelskiy.

Στα Gucci Virtual 25 ,το διπλό G, το λογότυπο του ιταλικού οίκου εμφανίζεται και στη μπλε σόλα και στον «περιστροφικό διακόπτη», ψηλά στη γλώσσα του αθλητικού, που υποκαθιστά τα κορδόνια ενός φυσικού sneaker.

Ο κάτοχος των Gucci Virtual 25 μπορεί να τα φορέσει σχεδόν όπως «φορά» ένα face filter όταν τραβά φωτογραφίες ή βίντεο για να τα μοιραστεί στο διαδίκτυο.

Μπορεί να τα αποκτήσει μέσω της εφαρμογής Gucci αλλά και μέσω της εφαρμογής Wanna.

Στην πρώτη περίπτωση, η αγορά ξεκλειδώνει μια εκδοχή των υποδημάτων για χρήση σε βιντεοπαιχνίδι, εκδοχή την οποία μπορεί ο χρήστης να «κατεβάσει» για να την φορέσει το avatar του στην εικονικής πραγματικότητας πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης VRChat ή στο online παιχνίδι Roblox.

Ο διάσημος ιταλικός οίκος μόδας, όπως αναφέρει σχετικά το ΑΠΕ, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με τη Wanna για να δημιουργήσει εκδοχές διευρυμένης πραγματικότητας όλης της κολεξιόν αθλητικών υποδημάτων του ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να προβάρει, στην εφαρμογή Gucci ό,τι του τραβά το ενδιαφέρον.

Από το περασμένο φθινόπωρο, έχει επίσης μετατρέψει μια σειρά design του σε ψηφιακές εκδοχές για avatar βιντεοπαιχνιδιών· δημιούργησε σειρά αξεσουάρ για το The Sims 4 και παρουσίασε στο Pokémon Go τη συνεργασία Gucci – The North Face.

Τα Virtual 25 είναι, ωστόσο, η πρώτη φορά που ο ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας σχεδιάζει αθλητικό υπόδημα που υπάρχει μόνο στον εικονικό κόσμο.

Must in

Μαθήματα ελληνικής Ιστορίας

Στη μελέτη «Ιστορία, έθνος και μυθιστόρημα στη Μεταπολίτευση» ο Δημήτρης Τζιόβας προσεγγίζει τη σχέση λογοτεχνίας και έθνους μέσα από τις μεταμορφώσεις του λεγόμενου «ιστορικού μυθιστορήματος», της μνήμης και των τραυμάτων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024