Λ. Βουλιαγμένης : Μειώνεται το όριο ταχύτητας στο τμήμα από Λ. Αλίμου έως Ποσειδώνος
Με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου μειώνεται το όριο ταχύτητας στα 70 χλμ./ώρα στο τμήμα της Λ. Βουλιαγμένης από τη Λ. Αλίμου έως την Ποσειδώνος
- Αίθριος ο καιρός την Πέμπτη, καταιγίδες από την Παρασκευή - Έρχονται «λευκά» Χριστούγεννα
- Τον απόλυτο εφιάλτη έζησε μαθητής από την Πάτρα σε πενθήμερη - Του έδωσαν ποτό με ούρα και τον χτύπησαν
- «Τουλάχιστον 100 Βορειοκορεάτες στρατιωτικοί σκοτώθηκαν σε μάχες στο Κουρσκ»
- Νεκρός ανασύρθηκε από τα συντρίμμια γάλλος υπήκοος στο Βανουάτου μετά τον σεισμό των 7,3 Ρίχτερ
Τη μείωση του ορίου ταχύτητας από τα 80 στα 70 χιλιόμετρα την ώρα στο τμήμα της Λ. Βουλιαγμένης από τη Λ. Αλίμου έως την Ποσειδώνος, ενέκρινε το Περιφερειακό Συμβούλιο στη χθεσινή του συνεδρίαση , εξισώνοντας την ταχύτητα σε όλο το μήκος της λεωφόρου.
Η επαναξιολόγηση της ταχύτητας από την -προ 25ετίας- καθιέρωση των 80 χλμ. στο συγκεκριμένο τμήμα, κρίθηκε αναγκαία από τη σχετική μελέτη της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών, τα οφέλη της οποία παρουσίασε αναλυτικά στην εισήγησή του ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος, Θ. Κατσιγιάννης.
Ειδικότερα από τη μείωση του ορίου ταχύτητας κατά 10 χλμ. επιτυγχάνονται τα εξής:
-Μείωση των ατυχημάτων με τραυματισμό κατά 10% και των θανατηφόρων κατά 20%.
-Μείωση πιθανότητας πρόκλησης ατυχήματος από 32% στην ταχύτητα των 80 km/h, σε 4,5% που αντιστοιχεί στα 70 km/h.
-Περιβαλλοντικά οφέλη όπως, μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου, μονοξείδιου του άνθρακα, σχηματισμού όζοντος υδρογονανθράκων και σωματιδίων και μείωση θορύβου.
– Αύξηση της διοχετευτικής ικανότητα του συγκεκριμένου οδικού τμήματος.
Παράλληλα, επισήμανε ο κ. Κατσιγιάννης, το πράσινο κύμα (ταχύτητα συντονισμού σηματοδοτών) έχει καθορισθεί για ταχύτητα 70 km/h, ενώ η απώλεια χρόνου των μετακινούμενων λόγω της μείωσης είναι μικρότερη του ενός λεπτού.
Ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης στην τοποθέτηση του επισήμανε ότι «η Περιφέρεια Αττικής -εναρμονιζόμενη με τις σύγχρονες επιστημονικές απαιτήσεις και διεθνείς πρακτικές- θα συνεχίσει συστηματικά να ελέγχει και να μελετά τα όρια ταχύτητας στους κυκλοφοριακούς άξονες, ειδικά αυτά που έχουν καθορισθεί αρκετά χρόνια πριν, προκειμένου να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες, στην κατεύθυνση καλύτερων συνθηκών οδικής ασφάλειας στην Αττική».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις