Ανανέωση με μια… επιστροφή για τo Skoda Kodiaq
To επιβλητικό SUV της Skoda ετοιμάζεται πού σύντομα να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία θα επωφεληθεί από μια ευρεία γκάμα βελτιώσεων αλλά και από την επιστροφή της κορυφαίας έκδοσης vRS.
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Η τσεχική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα επίσημα δείγματα γραφής του ανανεωμένου Kodiaq εν όψει της επικείμενης πρεμιέρας του η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 13 Απριλίου.
Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτουν τα πρώτα σκίτσα, το επταθέσιο SUV θα αποκτήσει ένα ακόμα πιο επιβλητικό στυλ χάρη και στην νέα όψη του η οποία αποτελείται από μια μεγαλύτερη γρίλια που περιστοιχίζεται από λεπτότερα φωτιστικά σώματα και συνδυάζονται με μεγαλύτερους και πιο επιθετικούς στη σχεδίαση, προβολείς ομίχλης.
Χαμηλότερα, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρα φιλοξενεί μια επίσης φαρδύτερη εισαγωγή αέρα που εκτείνεται στο σύνολο του πλάτους του αυτοκινήτου, καταλήγοντας στα άκρα σε μια σαφώς πιο αιχμηρή σχεδίαση με περισσότερες ακμές.
Το μοναδικό τεκμήριο του πίσω τμήματος αφορά τα φωτιστικά σώματα τα οποία δείχνουν να υπακούν στον ίδιο πιο αιχμηρό αισθητικό κανόνα, υιοθετώντας ένα πολυπλοκότερο μοτίβο με έντονες γωνίες.
Εκτός από τα παραπάνω, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η ψηφιακή αναβάθμιση του εσωτερικού στα πρότυπα του infotainment της νεότερης Octavia καθώς ο εμπλουτισμός των συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης που θα εναρμονιστούν με τις τελευταίες εξελίξεις στο τεχνολογικό οπλοστάσιο της Skoda.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες δεν αναμένεται να υπάρξουν θεαματικές αλλαγές σε ό,τι αφορά την γκάμα η οποία θα εξακολουθεί να απαρτίζεται από κινητήρες βενζίνης 1,5 και 2,0 λίτρων με απόδοση 150 και 190 ίππων καθώς και δίλιτρους diesel 150 και 200 ίππους σε συνδυασμό με τετρακίνηση για τους ισχυρότερους εξ αυτών. Σε κάθε περίπτωση αναμένονται στοχευμένες βελτιώσεις που θα αφορούν την αποδοτικότητα των συνόλων και υπό το σκεπτικό του ολοένα πιο ασφυκτικού πλαισίου σε ό,τι αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Η σημαντικότερη αλλαγή ωστόσο, αναμένεται να προέλθει από την κορυφή της γκάμας όπου αναμένεται να επιστρέψει η έκδοση vRS. Στη νέα εκδοχή της αναμένεται να εφοδιάζεται με το plug-in υβριδικό σύνολο των 245 ίππων που εξοπλίζει και την έκδοση επιδόσεων της Octavia.
Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η Skoda θα φιλτράρει την υβριδική τεχνολογία της Octavia και στον πυρήνα της γκάμας του Kodiaq προσφέροντας μια ακόμα plug-in υβριδική έκδοση με 204 ίππους καθώς και εκδόσεις E-Tec 110 και 150 ίππων με ήπια υβριδική τεχνολογία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις