Ρωσικό δημοσίευμα : Η Τουρκία έχει την εναλλακτική λύση για τη Διώρυγα του Σουέζ
Η Τουρκία προσφέρει την εναλλακτική λύση για τη Διώρυγα του Σουέζ, μετά το πρόσφατο περιστατικό με το γιγαντιαίο πλοίο Ever Given που προκάλεσε παγκόσμια αναταραχή και τεράστια οικονομική ζημιά, σημειώνει ρωσικό δημοσίευμα.
- Live: «Δεν χαρίζουμε στην άκρα δεξιά τα λαϊκά στρώματα» λέει ο Χαρίτσης στο συνέδριο της Νέας Αριστεράς
- Στρόβιλοι Von Karman στο Βόρειο Αιγαίο - Οι εικόνες που κατέγραψε ο δορυφόρος
- «Να γίνει επιτέλους η δίκη» για το πολύνεκρο ναυάγιο της Πύλου στο Ναυτοδικείο Πειραιά ζητούν επιζώντες
- Μυστηριώδης ασθένεια σκοτώνει δεκάδες σε πολιορκημένη πόλη του Σουδάν
Με το πρόσφατο κλείσιμο της Διώρυγας του Σουέζ από το γιγαντιαίο πλοίο Ever Given, μήκους 400 μέτρων, που προξένησε τεράστιο κόστος στους πλοιοκτήτες λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης, αλλά και στην παγκόσμια οικονομία στο σύνολό της, πολλοί σκέφτονται πιθανές εναλλακτικές λύσεις σε αυτή τη σημαντική θαλάσσια διαδρομή, σημειώνει ρωσικό δημοσίευμα.
Η άποψη της Τουρκίας
Η Τουρκία έχει τη δική της άποψη για την επίλυση του προβλήματος, προστίθεται στο δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται την ιστοσελίδα Türkiye.
Η Αγκυρα εξετάζει τη χρήση του Μεσαίου Διαδρόμου ως εύλογη εναλλακτική λύση.
Θα περιλαμβάνει το νέο κανάλι της Κωνσταντινούπολης, το οποίο, χάρη στο σύστημα πλοήγησης υψηλής ποιότητας, μπορεί να γίνει αξιόπιστη εμπορική διαδρομή.
«Το κανάλι της Κωνσταντινούπολης θα είναι το πιο σημαντικό συνδετικό στοιχείο του Μεσαίου Διαδρόμου, που θα συνδέει την Ευρώπη και την Ασία», λέει ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών της Τουρκίας Αντίλ Καραϊσμαΐλογλου στην Turkiye Gazetesi.
Με κόκκινο χρώμα ο Μεσαίος Διάδρομος
Ο Μεσαίος Διάδρομος ξεκινά από την τουρκική επικράτεια, συνεχίζει μέσω του Καυκάσου και της Κασπίας Θάλασσας, του Τουρκμενιστάν, του Καζακστάν και καταλήγει στην Κίνα.
Αποτελεί, έτσι, μέρος του έργου «One Belt, One Road» (σ.σ: το μεγαλόπνοο κινεζικό γεωπολιτικό και οικονομικό σχέδιο) – η ασφαλέστερη και οικονομικότερη εμπορική διαδρομή.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο τούρκος υπουργός συνέκρινε τη Διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας με τον Μεσαίο Διάδρομο και τάχθηκε υπέρ του δεύτερου, καθώς είναι πιο ελκυστικός κλιματικά και περίπου 2 χιλιάδες χιλιόμετρα και 15 ημέρες συντομότερος από τη θαλάσσια διαδρομή.
Μεγάλος όγκος κεφαλαίων
Ταυτόχρονα, ο Καραϊσμαΐλογλου επισήμανε τον μεγάλο όγκο των τουρκικών κεφαλαιουχικών επενδύσεων για την υλοποίηση του έργου, καθώς και τις μεγάλες εμπορικές και οικονομικές ευκαιρίες που ανοίγονται από τη χρήση του Μεσαίου Διαδρόμου για την Τουρκία και τις χώρες της Κεντρικής Ασίας.
Θα δημιουργήσουμε την ασφαλέστερη διαδρομή logistics στον κόσμο. Και ούτε η χώρα μας ούτε η παγκόσμια οικονομία θα επηρεαστούν από τυχόν διαταραχές, τόνισε ο τούρκος υπουργός.
Πηγή: topcor.ru, turkiyegazetesi.com.tr, echedoros-a.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις