Munro Mark1: Στην υπηρεσία του βρετανού αγρότη
Η Land Rover έχει χάσει το status προσιτότητας που είχε κάποτε και μια σκωτσέζική startup επιθυμεί να καλύψει την θέση της με ένα ηλεκτροκίνητο αλλά σκληροτράχηλο off-roader.
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Μια σκωτικής καταγωγής start-up ονόματι ΑΤΑΕ σχεδιάζει να αναπληρώσει το κενό του νυν upmarket Land Rover Defender, με ένα σπαρτιατικής λογικής αλλά αμιγώς ηλεκτροκίνητο 4X4, απευθυνόμενη στο κοινό της αχανούς βρετανικής υπαίθρου.
Το Munro Mark 1 όπως ονομάζεται βασίζεται σε πλαίσιο σκάλας, διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση διπλό μπλοκέ διαφορικό και κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων, δηλαδή όλα τα στοιχεία που διακρίνουν ένα αυθεντικό off-roader.
Mία από τις ιδιαιτερότητες του Munro Mark1 είναι ότι η ATAE δεν μπήκε στη διαδικασία να σχεδιάσει και να εξελίξει εξαρχής τα μέρη που το συναποτελούν αλλά να τα αναζητήσει από μικρούς βρετανούς κατασκευαστές και αυτό ισχύει τόσο για το αμάξωμα και το πλαίσιο όσο και για στοιχεία όπως η ανάρτηση όσο και το σύστημα πέδησης.
Σύμφωνα την εταιρεία, το συγκεκριμένο σκεπτικό δεν έχει μόνο θετική επίδραση σε οικονομικούς όρους αλλά και σε ό,τι αφορά την συντήρηση/επισκευή του off-roader όσο και στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της διαδικασίας κατασκευής του.
Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, το λιτής λογικής μοντέλο εφοδιάζεται με κινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 215 ίππων και 350 Nm ροπής. Τροφοδοτείται από μπαταρία 52 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 240 χλμ. υπό κανονικές συνθήκες ταχύτητας.
Στις χαμηλές ταχύτητες της βρετανικής υπαίθρου η αυτονομία προδιαγράφεται ακόμα μεγαλύτερη ενώ το Munro Mark1 μπορεί να αναπληρώσει την ενέργειά του μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος, διαδικασία που υπόσχεται το 80% της μπαταρίας σε μόλις μισή ώρα.
Στο εσωτερικό θα κυριαρχεί η ίδια λιτή και απέριττη λογική με ογκώδεις διακόπτες και με προαιρετικό στοιχείο το infotainment.
Σε κάθε περίπτωση, το σκωτσέζικο SUV υπόσχεται δυνατότητα φόρτωσης έως και 1.000 κιλών και ωφέλιμο όγκο άνω των 1.250 λίτρων.
Οι δυνητικοί αγοραστές του θα μπορούν να επιλέξουν διάφορα extra από ράγες οροφής και προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος έως αναβαθμισμένη ανάρτηση και μεγαλύτερα τροχούς ελαστικά μέχρι και εξάτροχη έκδοση.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, η ATAE θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο μοντέλο πριν την εκπνοή του 2021 με την προοπτική στη συνέχεια να αποδυθεί σε ένα δωδεκάμηνο πρόγραμμα εξέλιξης με τις παραγγελίες να ανοίγουν ήδη από το προσεχές καλοκαίρι.
Το μοντέλο θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Γλασκώβη ενώ προς το παρόν δεν υπάρχει πρόθεση για δημιουργία δικτύου καθώς οι παραγγελίες θα υποβάλλονται διαδικτυακά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις