Γιατί ο οίκος Bottega Veneta «εξαφανίστηκε» από όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων
Tον Ιανουάριο, ο ιταλικός οίκος μόδας Bottega Veneta «εξαφανίστηκε» από όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Tον Ιανουάριο, ο ιταλικός οίκος μόδας Bottega Veneta «εξαφανίστηκε» από όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
View this post on Instagram
Αντίο social media
Τα σενάρια πολλά. Ίσως ο δημιουργικός διευθυντής Ντανιέλ Λι είχε αποφασίσει να επικεντρωθεί σε μια εναλλακτική προώθηση των προϊόντων της μάρκας. Άλλοι είπαν πως χάρη στην αφοσιωμένη του πελατεία δεν είχε ανάγκη από διαφήμιση (δεν παίζει αυτό). Όταν οι διάσημες πελάτισσες του όπως η Kylie Jenner, η Rihanna και η Rosie Huntington-Whiteley μοιράζονται συχνά τα αγαπημένα τους BV αξεσουάρ με τα εκατομμύρια των οπαδών τους, τότε τι να σου κάνει το Instagram. Σωστά;
«Τα κοινωνικά μέσα αντιπροσωπεύουν την ομογενοποίηση του πολιτισμού», δήλωσε στον Guardian ο Daniel Lee. «Όλοι βλέπουν την ίδια ροή περιεχομένου. H σκέψη και η έμπνευση μου πάνω σε αυτό που κάνω είναι μεγάλη και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την απλοποιούν. Υπάρχει μια διάθεση χαλαρού εκφοβισμού στα κοινωνικά μέσα που δεν μου αρέσει. Ήθελα να κάνω κάτι χαρούμενο. Δεν είμαστε απλώς ένα εμπορικό σήμα, είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που συνεργάζονται και δεν θέλω να συνεργαστώ σε μια ατμόσφαιρα που είναι αρνητική ».
Και μετά το Instagram…τι;
View this post on Instagram
Μερικούς μήνες αργότερα έχουμε τελικά μια απάντηση σε αυτή τη θαρραλέα κίνηση. Η μάρκα κυκλοφόρησε ένα ψηφιακό περιοδικό που διερευνά νέους τρόπους συνεργασίας με τους συνεργάτες και το κοινό της. Με τίτλο που εκδόθηκε, το τριμηνιαίο περιοδικό δεν περιλαμβάνει μόνο φωτογραφίες αλλά και βίντεο που προσθέτουν στην αφήγηση των προϊόντων τους.
Με τίτλο Summer Madness, το πρώτο τεύχος της έκδοσης επικεντρώνεται σε ένα νέο μουσικό βίντεο για το κλασικό «Hot Boyz» της Missy Elliott του 1999, όπου η καλλιτέχνης εμφανίζεται σε μια Bottega Veneta head-to-toe δημιουργία. Αυτός ο νέος τύπος περιεχομένου έχει δημιουργηθεί «με την ελπίδα ότι ένα κοινό θα καθίσει να το παρακολουθήσει, όπως θα έκανε με μια ταινία», συνέχισε.
View this post on Instagram
Το νέο εκδοτικό έργο του οίκου περιλαμβάνει επίσης το όραμα της σχεδιάστριας μόδας Barbara Hulanicki σε μια σειρά ασπρόμαυρων GIF που δημιουργήθηκαν από τον φωτογράφο Danielle Neu. Μέσα στις σελίδες βλέπουμε και την νέα «ερμηνεία» των υποδημάτων της ιταλικής επωνυμίας από την Elaine Constantine αλλά και το βρετανικό parkour group Storror να καταλαμβάνει τις στέγες του Λονδίνου.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις