Σάββατο 02 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Γιατί ο οίκος Bottega Veneta «εξαφανίστηκε» από όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων

Γιατί ο οίκος Bottega Veneta «εξαφανίστηκε» από όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων

Tον Ιανουάριο, ο ιταλικός οίκος μόδας Bottega Veneta «εξαφανίστηκε» από όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

Tον Ιανουάριο, ο ιταλικός οίκος μόδας Bottega Veneta «εξαφανίστηκε» από όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

View this post on Instagram

A post shared by LucyEWebb (@lewstyled)

Αντίο social media

Τα σενάρια πολλά. Ίσως ο δημιουργικός διευθυντής Ντανιέλ Λι είχε αποφασίσει να επικεντρωθεί σε μια εναλλακτική προώθηση των προϊόντων της μάρκας. Άλλοι είπαν πως χάρη στην αφοσιωμένη του πελατεία δεν είχε ανάγκη από διαφήμιση (δεν παίζει αυτό). Όταν οι διάσημες πελάτισσες του όπως η Kylie Jenner, η Rihanna και η Rosie Huntington-Whiteley μοιράζονται συχνά τα αγαπημένα τους BV αξεσουάρ με τα εκατομμύρια των οπαδών τους, τότε τι να σου κάνει το Instagram. Σωστά;

«Τα κοινωνικά μέσα αντιπροσωπεύουν την ομογενοποίηση του πολιτισμού», δήλωσε στον Guardian ο Daniel Lee. «Όλοι βλέπουν την ίδια ροή περιεχομένου. H σκέψη και η έμπνευση μου πάνω σε αυτό που κάνω είναι μεγάλη και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την απλοποιούν. Υπάρχει μια διάθεση χαλαρού εκφοβισμού στα κοινωνικά μέσα που δεν μου αρέσει. Ήθελα να κάνω κάτι χαρούμενο. Δεν είμαστε απλώς ένα εμπορικό σήμα, είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που συνεργάζονται και δεν θέλω να συνεργαστώ σε μια ατμόσφαιρα που είναι αρνητική ».

Και μετά το Instagram…τι;


Μερικούς μήνες αργότερα έχουμε τελικά μια απάντηση σε αυτή τη θαρραλέα κίνηση. Η μάρκα κυκλοφόρησε ένα ψηφιακό περιοδικό που διερευνά νέους τρόπους συνεργασίας με τους συνεργάτες και το κοινό της. Με τίτλο που εκδόθηκε, το τριμηνιαίο περιοδικό δεν περιλαμβάνει μόνο φωτογραφίες αλλά και βίντεο που προσθέτουν στην αφήγηση των προϊόντων τους.

Με τίτλο Summer Madness, το πρώτο τεύχος της έκδοσης επικεντρώνεται σε ένα νέο μουσικό βίντεο για το κλασικό  «Hot Boyz» της Missy Elliott του 1999, όπου η καλλιτέχνης εμφανίζεται σε μια Bottega Veneta head-to-toe δημιουργία. Αυτός ο νέος τύπος περιεχομένου έχει δημιουργηθεί «με την ελπίδα ότι ένα κοινό θα καθίσει να το παρακολουθήσει, όπως θα έκανε με μια ταινία», συνέχισε.

Το νέο εκδοτικό έργο του οίκου περιλαμβάνει επίσης το όραμα της σχεδιάστριας μόδας Barbara Hulanicki σε μια σειρά ασπρόμαυρων GIF που δημιουργήθηκαν από τον φωτογράφο Danielle Neu. Μέσα στις σελίδες βλέπουμε και την νέα «ερμηνεία» των υποδημάτων της ιταλικής επωνυμίας από την Elaine Constantine αλλά και το βρετανικό parkour group Storror να καταλαμβάνει τις στέγες του Λονδίνου.

Only in

«Πνίγηκαν» από Τούρκους ταξιδιώτες τα ελληνικά νησιά - Τι δηλώνουν παράγοντες της αγοράς

Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες επισκέφτηκαν φέτος τα ελληνικά νησιά, ενώ περισσότερα στοιχεία για το πώς κινήθηκε ο τουρισμός έδωσαν οι παράγοντες της τοπικής αγοράς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 02 Νοεμβρίου 2024