Skoda Kodiaq 2021: Σε αντίστροφη μέτρηση
Η Skoda επιβεβαιώνει με ένα teaser την επικείμενη παρουσίαση του ανανεωμένου Kodiaq το οποίο θα αποκαλυφθεί το προσεχές διάστημα βελτιωμένο σε κάθε του παράμετρο.
H τσεχική φίρμα συνεχίζει τον βομβαρδισμό από teasers εν όψει της πρεμιέρας του ανανεωμένου Kodiaq στις 13 Απριλίου, επιβεβαιώνοντας και επισήμως πλέον την ημερομηνία.
Πλην των λεπτομερειών που προκύπτουν για τη σχεδίαση του από τις αποσπασματικές εικόνες, αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για την πιο εκτενή ανανέωση του επιβλητικού SUV που έκανε την εμφάνισή του το 2016.
Από τις σημαντικότερες αλλαγές που θα συνοδεύσουν την ανανέωση θα είναι η επιστροφή της έκδοσης vRS η οποία θα επανέλθει στην κορυφή της γκάμας.
Βάσει του τελευταίου teaser που έδωσε στη δημοσιότητα η Skoda, το Kodiaq θα επωφεληθεί από πιο λεπτά φωτιστικά σώματα LED, νέα φώτα ομίχλης και μια νέα γρίλια σε εξαγωνικό μοτίβο.
Χαμηλότερα, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας φιλοξενεί μια επίσης φαρδύτερη εισαγωγή αέρα που εκτείνεται στο σύνολο του πλάτους του αυτοκινήτου, καταλήγοντας στα άκρα σε μια σαφώς πιο αιχμηρή σχεδίαση με περισσότερες ακμές.
Το μοναδικό τεκμήριο του πίσω τμήματος αφορά τα φωτιστικά σώματα τα οποία δείχνουν να υπακούν στον ίδιο πιο αιχμηρό αισθητικό κανόνα, υιοθετώντας ένα πολυπλοκότερο μοτίβο με έντονες γωνίες.
Εκτός από τα παραπάνω, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η ψηφιακή αναβάθμιση του εσωτερικού στα πρότυπα του infotainment των 10,0 ιντσών της νεότερης Octavia, καθώς και ο εμπλουτισμός των συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης που θα εναρμονιστούν με τις τελευταίες εξελίξεις στο τεχνολογικό οπλοστάσιο της Skoda.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες δεν αναμένεται να υπάρξουν θεαματικές αλλαγές στην γκάμα η οποία θα εξακολουθεί να απαρτίζεται από κινητήρες βενζίνης 1,5 και 2,0 λίτρων με απόδοση 150 και 190 ίππων καθώς και δίλιτρους diesel 150 και 200 ίππους σε συνδυασμό με τετρακίνηση για τους ισχυρότερους εξ αυτών.
Σε κάθε περίπτωση αναμένονται στοχευμένες βελτιώσεις που θα αφορούν την αποδοτικότητα των συνόλων και υπό το σκεπτικό του ολοένα πιο ασφυκτικού πλαισίου σε ό,τι αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Η σημαντικότερη αλλαγή ωστόσο, αναμένεται να προέλθει από την κορυφή της γκάμας όπου αναμένεται να επιστρέψει η έκδοση vRS. Στη νέα εκδοχή της αναμένεται να εφοδιάζεται με το plug-in υβριδικό σύνολο των 245 ίππων που εξοπλίζει και την έκδοση επιδόσεων της Octavia.
Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η Skoda θα φιλτράρει την υβριδική τεχνολογία της Octavia και στον πυρήνα της γκάμας του Kodiaq προσφέροντας μια ακόμα plug-in υβριδική έκδοση με 204 ίππους καθώς και εκδόσεις E-Tec 110 και 150 ίππων με ήπια υβριδική τεχνολογία.
- Φλικ:«Το αποτέλεσμα έπρεπε να είναι διαφορετικό – Θα επιστρέψουμε δυνατοί»
- Santo Wines: Το success story των ηφαιστειακών κρασιών της Σαντορίνης
- ΑΑΔΕ: Υπάλληλος της υπηρεσίας σε κύκλωμα λαθρεμπορίας ποτών – Διετάχθη εσωτερική έρευνα
- Η Μπαρτσελόνα που έπαθε… Σίτι και η ζωή χωρίς τον Γιαμάλ
- Νέα σελίδα στις σχέσεις Τραμπ και Πούτιν – Θέλουν να χωρίσουν τον κόσμο σε σφαίρες επιρροής;
- Ντορέττα Παπαδημητρίου: Τελικά είναι ζευγάρι με τον Γιώργο Γεροντιδάκη; Τι απαντά