The Upper Hand: Το νέο eco friendly brand ρούχων από τους Τζάκι Σαμούν και Κριστιάν Καρεμπέ
Για το νέο brand «The Upper Hand» μίλησαν στο «Πάμε Δανάη!» ο Κριστιάν Καρεμπέ και η σύζυγός του, Τζάκι Σαμούν.
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Για το νέο brand «The Upper Hand» μίλησαν στο «Πάμε Δανάη!» ο Κριστιάν Καρεμπέ και η σύζυγός του, Τζάκι Σαμούν.
View this post on Instagram
Η Τζάκι Σαμούν αναφέρθηκε στους λόγους που την οδήγησαν να δημιουργήσει την δική της εταιρεία μόδας. «Μου ήρθε η ιδέα, λέει, μιας μάρκας οικογενειακών ενδυμάτων, αφιερωμένη σε όλους. Έτσι γεννήθηκε το The Upper Hand» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Μέχρι στιγμής, το brand κυκλοφορεί τέσσερα σχέδια, σε αθλητικές γραμμές, αλλά σύντομα ετοιμάζουν νέα σχέδια.
«Έχουμε το ίδιο πάθος για τα σπορ, γνωριστήκαμε σε ένα αθλητικό event και μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τον αθλητισμό» πρόσθεσε η Τζάκι Σαμούν.
Μάλιστα, η σύζυγος του Κριστιάν Καρεμπέ αποκάλυψε ότι όλα τα ρούχα φτιάχνονται στην Ελλάδα, σε ένα εργοστάσιο που έχει την υψηλότερη πιστοποίηση για βιώσιμα υλικά και προϊόντα, δεν υπάρχουν χημικά, φυτοφάρμακα στα υφάσματα, ενώ τηρούνται οι αυστηρότερες προδιαγραφές για τους υπαλλήλους που εργάζονται εκεί.
«Τα ρούχα μας είναι eco friendly από την αρχή μέχρι το τέλος» συμπλήρωσε η Τζάκι Σαμούν.
Από την πλευρά του ο Κριστιάν Καρεμπε αναφέρθηκε στη σχέση που έχει πλέον με την Ελλάδα, καθώς ήρθε ως ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού στον οποίο παρέμεινε και μετά το τέλος της καριέρας του, αναλαμβάνοντας ρόλο στη διοίκηση των «ερυθρολεύκων».
« Ήταν ένα προνόμιο για μένα να έρθω στην Ελλάδα. Αισθάνομαι ήδη πολύ άνετα με τους Έλληνες, προσπαθώ να μάθω τον πολιτισμό και την κουλτούρα» τόνισε ο η Τζάκι Σαμούν, προσθέτοντας ότι το όνειρό τους είναι «αυτό brand να βοηθήσει όσο τον δυνατόν περισσότερο κόσμο μπορεί σε όλο τον πλανήτη».
Παράλληλα, αναφέρθηκαν στην προσφορά της εταιρείας σε κοινωνικές δράσεις, καθώς 5 δολάρια από κάθε προϊόν προσφέρονται σε κάποιο καλό σκοπό, τον οποίο διαλέγει ο πελάτης την ώρα της παραγγελίας του.
Δείτε το βίντεο
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις