Καραμανλής για προμήθεια λεωφορείων : Ο Τσίπρας έπεσε θύμα αυταπάτης και άγνοιας
«Η πραγματικότητα είναι ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θυμήθηκε να τον προκηρύξει όπως-όπως εν μέσω προεκλογικής περιόδου, αλλά τον ακύρωσε η ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών –που η ίδια η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε θεσμοθετήσει», σημειώνει ο κ. Καραμανλής
- Με στάσεις εργασίας συμμετέχουν στην απεργία τα ΜΜΜ - Πώς θα κινηθούν
- Θλιβερή πρωτιά στην υποκειμενική φτώχεια - Στο 3,1% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, στο 2% στην ευρωζώνη
- Ταξίδι Γεραπετρίτη στο Λονδίνο με ατζέντα Κυπριακό και Συμβούλιο Ασφαλείας
- Μπορεί ο σκύλος να μιμηθεί τις δικές μας κινήσεις; Κι αν ναι, πώς;
«Ο κ. Τσίπρας έπεσε θύμα αυταπάτης», αναφέρει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε δήλωσή του, με αφορμή όσα είπε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, για διαγωνισμό προμήθειας λεωφορείων που είχε προκηρύξει η κυβέρνησή του.
«Επειδή ο κ. Τσίπρας για άλλη μια φορά φαίνεται ότι έπεσε θύμα αυταπάτης, αλλά και της άγνοιάς του για το τι νομοθέτησε ως κυβέρνηση, τον ενημερώνω ότι ούτε ακύρωσα, ούτε και μπορούσα να ακυρώσω κανέναν διαγωνισμό για λεωφορεία», τονίζει ο κ. Καραμανλής.
«Η πραγματικότητα είναι ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θυμήθηκε να τον προκηρύξει όπως-όπως εν μέσω προεκλογικής περιόδου, αλλά τον ακύρωσε η ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών –που η ίδια η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε θεσμοθετήσει.
Και γιατί τον ακύρωσε; Επειδή η Ανεξάρτητη Αρχή έκρινε πως η διακήρυξη παραβίαζε ευθέως τόσο διατάξεις της εθνικής, όσο και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, περιλάμβανε δυσανάλογες και υπερβολικές τεχνικές προδιαγραφές, ερχόταν σε σύγκρουση με τις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού (ας τα προσέξει ιδίως αυτά ο κ. Τσίπρας, επειδή κάτι ανέφερε για «μεσάζοντες»), ενώ δεν είχε καν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση», τονίζει ο υπουργός, παρουσιάζοντας την πρώτη και τις δύο τελευταίες σελίδες της σχετικής απόφασης.
Ο κ. Καραμανλής συνεχίζει : «Πέρα από όλα αυτά, η πραγματικότητα είναι μία: Επί 4,5 χρόνια δεν έκαναν ούτε μία πρόσληψη, δεν πήραν ούτε ένα λεωφορείο. Εμείς σε 1,5 χρόνο κάναμε 609 προσλήψεις σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, βγάζουμε 3000 περισσότερα δρομολόγια την ημέρα, ως τώρα αυξήσαμε κατά 50% τα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας και σχεδόν τα διπλασιάσαμε στη Θεσσαλονίκη. Και προχωράμε για την προμήθεια 1300 νέων, σύγχρονων λεωφορείων. Δεν λέμε φυσικά ότι έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα, αλλά έχουμε σχέδιο, το εφαρμόζουμε μέρα με τη μέρα και συνεχίζουμε την προσπάθεια».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις